کمیل غلامی داور فوتبال

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای یکی از حساسترین دیدارهای هفته هفدهم بین تیم های استقلال و فولاد خوزستان داوری را انتخاب کردند که برای اولین بار است بازی استقلال را سوت می زند.

سرویس ورزش مشرق - کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدار تیم های استقلال و فولاد کمیل غلامی را برگزیده و قرار است دیدار هفته هفدهم این دو تیم را سوت بزند.

داور بی تجربه برای بازی حساس استقلال و فولاد

غلامی تاکنون سابقه سوت زدن برای تیم استقلال را در کارنامه اش نداشته و این برای اولین بار است که بین تیم های سرخابی پایتخت یک دیدار را برای یکی از دو قطب بزرگ فوتبال پایتخت و کشور سوت می زند.

این داور آخرین بار در لیگ برتر بیستم(جاری) دیدار دو تیم تراکتور و آلومینیوم اراک را در تاریخ یازدهم بهمن ماه سال جاری در تبریز سوت زد که نتیجه آن بازی با حساب ۰-۱ به سود تیم اراکی به پایان رسید. دیداری که داور یک پنالتی پرحرف و حدیث برای اراکی ها گرفت و امید سینک هم توپ را تبدیل به گل کرد.

کمیل غلامی در آن دیدار ۸ کارت زرد به بازیکنان دو تیم نشان داد که سهم هر تیم ۴ کارت زرد بود. ناگفته نماند؛ این داور در لیگ هفدهم دیدار تیم های فولاد و سیاه جامگان در مشهد را هم سوت زده است که آن مسابقه نیز اولین و آخرین باری بود برای این تیم خوزستانی سوت می زد. دیداری که در پایان با نتیجه ۱-۲ به سود فولاد خوزستان به پایان رسید و حالا دیدار با استقلال دومین بازی است که برای این تیم اهوازی سوت می زند.

با توجه به تنش هایی که دیدار دور رفت این دو تیم به همراه داشت و البته بازی دور برگشت نیم فصل دوم لیگ نوزدهم بین تیم مجیدی و نکونام قطعا این بازی از حساسیت های ویژه ای برخوردار است که باید دید آیا این داور کم تجربه قادر به اداره این بازی خواهد بود یا نه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    12 5
    ینی چه از حالا دارید هم داور و زیر سوال میبرید هم برای نتیجه احتمالی بهانه تراشی وتولید حاشیه می‌کنی! ینی چی که چه داوری و باید بزارن واسه استقلال، اینا داورای لیگن اول و آخرش بلاخره برا هر تیمی سوت میزنن، ببینم مثلاً بعد دیدار آلومینیوم اراکم برا داوری انجام شده مطلبی گذاشتی مشرق؟
    • ناری IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      0 1
      آمونیوم اراکو با استقلال مقایسه میکنی مشرق درست گفته در بازی مهمی که استقلال و فولاد دارند و با توجه به حواشی بازی رفت باید از داور با تجربه استفاده کرد تازه این داور در دیدار آمونیوم و تراکتور هم نصمیم پر حرف و حدیثی داشت.
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    11 5
    برای استقلال هیچ چیزی اتفاقی نیست .روز شمار پایان بابا مسعود ۱۲ مرداد۱۴۰۰
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      3 1
      اگه هزیونای شما اون موقع تموم بشه مام خوشحال میشیم!
    • یاسر IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      8 3
      دمت گرم روز شماری کنیم برای رفتن مسعود دلاک
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    4 2
    از همین حالا گزک دست بعضیها ندهید، چه فرقی میکنه، بهر حال ایشان از داورهای فوتبال کشور است . همه بازیها هم حساسیتهای خاص خودش را دارد.
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    5 7
    باخت 99 درصدی استقلال مقصر اصلیش از همین الان که بازی هم شروع نشده معلوم شد هورا هورا هورا
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
      0 0
      مردونه اصلا نیازی به کارشناسی نیست؛ فقط یه بازی صرف نظر از علایق شخصی و از منظر بی طرفی ببینین؛ اونوقت بگین بهانه و000امسال که دیگه حتی صدای مربی‌های پرسپولیسی هم در اومده؛ بعدم میثاقی وکارشناسان واقعا کارو برا داورا سخت کردن؛ مثل داور بازی پرسپولیس فولاد که به رقم اینکه با دو اشتباه فاحش داوری پرسپولیس برد؛ برا گرفتن پنالتی درست برا فولاد به صلابه کشیده شد وبعد عذرخواهی از پرسپولیس دیگه سوت نزد؛ فغانی که گفت‌؛ هوادار استقلال میخواد سر به تنم نباشه خودش میدونه چه کرده؛ یا قهرمانی که بعد اعتراف به گرفتن قهرمانی از استقلال؛ اونم طلب کارانه ونه شرمنده برا همیشه باکوت شد
  • غ .س .نهاوندی .ازنهاوند IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 0
    خدا میداند گاهی ادم ها دربرابر بعضی مشگلات که این بشر دوپا مینشینند انها را میسازندواقعا مات ومبهوت میشوند اخه اقا برادر عزیز عالی جناب کسانیکه نه طبع گرم خرما را دارید ونه سردی خاکشیر بچه سازی شما کوک میکنید باید گوش کرد مجیدی .فکری .قلعه نوعی . صمد مرفاوی . مضلومی ووووووو چی شد .عرض کنم درسالیان دور استقلال که انموقع باشگاهها حرفه ای نبودند چند سر مربی درمواقع بحرانی بااستقلال دست همکاری دادند مثل رایکوف بلغاری استانکو وووو چند مربی دیگرکهآمدند واستقلال راازهیچ به دوره وزمان خوبی رساندند جالب اینکه دران عصر وزمان مگر این مربیان چه مبلغی دریافت کردند که هم قاضی وهم متهم راضی وهم ناظرین و هم تماشاکنندگان وآخرسر پرونده دروضعیت خوبی بسته و حکم قابل قبولی صادر .جناب مسئولین یعنی واقعا حالا راه چاره ای نیست یا کار به وضعیت بسیار بدی رسیده که چاشنی انفجار کشیده وبمب درلحظه عمل است که میلیونها انسان در حال فناشدن.برادر ..عزیز... عالی جناب ... مسئول محترم کار امروز را بفردا نینداز که فردا دیراست وکار درمرحله دشوار خوب تا کاربدوبدترنشده .وصدهانفر دستخوش نا ملایمات نشدند م________ردانه پا پیش بگذارید ونآجی آُستقلال شوید هم خداراضی وهم بنده خدا وهم ایندگان .بامید موفقیت شما در این برهه از موقعیت اس اس یاهومدد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس