کد خبر 1188442
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴

یکی از مهمترین عواملی که در یافتن شغل مورد نظر کارجویان تاثیر مستقیم دارد دسترسی داشتن به آگهی‌های استخدامی در زمان مناسب است. مطمئنا دسترسی داشتن به یک منبع موثق نشر آگهی‌های استخدامی می‌تواند به کارجویان در یافتن شغل مورد نظرشان کمک فراوانی کند. در این مقاله به چگونگی استفاده از منابع اطلاعاتی استخدامی  خواهیم پرداخت.

عنوان رپورتاژ:  چگونه سریع و آسان استخدام شویم

دسترسی به منابع انتشار آگهی استخدامی

حتما برای شما هم پیش آمده است که یک آگهی استخدامی مناسب با شرایط تحصیلی و مهارتی خود را زمانی دیده‌اید که تاریخ آن منقضی شده است، هیچ چیز نمی‌تواند حسرت و اندوه یک فرد جویای کار را در این شرایط کاهش دهد، دسترسی داشتن به یک منبع موثق و آگاه انتشار آگهی‌های استخدامی دولتی و خصوصی می‌تواند این معضل را حل کند.

در سالهای نه چندان دور استفاده از روزنامه‌های کثیرالانتشار، بنگاه های کاریابی یا تراکت‌های منتشر شده از سوی کارفرمایان به عنوان منابع دسترسی به آگهی‌های استخدامی رواج داشت اما با پیشرفت تکنولوژی این منابع فیزیکی جای خود را به سایت‌های کاریابی و سامانه‌های انتشار اخبار استخدامی داده‌اند، در حال حاضر سایت‌های کاریابی معتبر و بزرگی مشغول به خدمات رسانی به کارجویان در این زمینه هستند.

آگاهی یافتن از استخدام های دولتی و خصوصی معتبر

کارجویان و فارغ التحصیلان جویای کار در سراسر کشور علاقمند به استخدام در نهادهای دولتی یا سازمان‌های خصوصی با حاشیه امن شغلی هستند، معمولا اکثر نهادهای دولتی در طول سال اقدام به استخدام از میان کارجویان واجد شرایط می‌نمایند، به طور مثال کارجویانی که به دنبال آگهی‌های استخدام مهماندار هواپیما 1400 هستند از هم اکنون باید آگهی‌های استخدامی مرتبط با این سازمان را پیگیری کنند تا بتوانند در فرصت مقتضی اقدام به شرکت در آزمون استخدامی نهاد مربوطه نموده و شانس استخدام در سازمان مورد نظر خود را از دست ندهند.

عنوان رپورتاژ:  چگونه سریع و آسان استخدام شویم

از جمله نهادهایی که متقاضیان بسیاری جهت استخدام دارد، سپاه پاسداران جمهوری اسلامی است، با توجه به متقاضیان بی‌شمار استخدام در این نهاد، کسانی در استخدام سپاه پارسداران 1400 موفق خواهند بود که در زمان مناسب آگهی استخدام این نهاد را مطالعه کرده و اقدام به ثبت نام در آزمون استخدامی سپاه پاسداران در سال 1400 نمایند.

همچنین برای استخدام در شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی نیز دسترسی داشتن به آگهی های معتبر روز می‌تواند شانس استخدام شدن در شرکت های خصوصی را بیشتر کند. به طور مثال در مورد شهر بزرگی چون تهران روزانه هزاران آگهی استخدام از شرکت های مختلف خصوصی منتشر می‌شود، کارجویانی که قصد آغاز به کار در این شهر را دارند باید به دنبال آگهی استخدام‌های روز این شهر باشند. می‌توان با جستجو کردن عبارت " آگهی استخدام امروز تهران" به جدیدترین آگهی‌های استخدامی منتشر شده در این شهر دسترسی پیدا کرد، اما سوال اینجا است که کدام یک از منابع اطلاعاتی در این زمینه اعتبار بیشتری دارند؟

چگونه به اخبار استخدامی معتبر دسترسی داشته باشیم

این سوالی است که ذهن کاربران زیادی را به خود مشغول میکند. همانطور که اشاره کردیم در حال حاضر منابع دسترسی به آگهی‌های استخدامی با توجه به فعالیت صنوف مختلف در فضای مجازی بسیار زیاد است، شبکه‌های اجتماعی، کاریابی های مجازی و سایت های منتشر کننده اخبارهای استخدامی از جمله منابعی هستند که می‌توان آگهی های استخدامی دولتی و خصوصی را در آنها دنبال کرد. برای این که جدیدترین آگهی‌های استخدامی را در اختیار داشته باشید می توانید با عضو شدن در سایت کاریابی یا عضویت در خبرنامه آنها جدیدترین اخبار استخدامی روز را در ایمیل یا شبکه اجتماعی دریافت کنید.

روند استخدام با کمک سایت کاریابی چگونه است؟

معمولا در سایت های کاریابی با ثبت و ذخیره رزومه کاری به عنوان کارجو آمادگی خود را برای استخدام در سازمان ها و نهادهایی که به مهارت، تخصص و مدرک تحصیلی مورد نظر شما احتیاج دارند اعلام می کنید، به این ترتیب کارفرمایانی که به دنبال استخدام افرادی با تخصص شما برای رده‌های شغلی مورد نظر خود هستند به رزومه کارجویان دسترسی خواهند داشت. همچنین شما به عنوان کارجو می‌توانید رزومه ثبت شده خود را برای کارفرمایانی که رده های شغلی مورد نظر شما را آگهی کرده‌اند ارسال کنید.

همچنین امکان انتشار آگهی برای شرکت‌ها و سازمان‌ها با مشخص کردن نیاز و شرایط شرکت در مورد مهارت ها، تخصص ها و مدارک تحصیلی به عنوان کارفرما در سایت های کاریابی فراهم است. این آگهی‌های استخدامی با توجه به گروه بندی رده های مختلف شغلی و به تفکیک استان و شهرستان در سایت به نمایش در خواهد آمد و کارجویان مرتبط می توانند با مراجعه به این آگهی‌ها و در صورت احراز شرایط شانس خود را برای استخدام در سازمان  مورد نظر با ارسال رزومه کاری امتحان کنند.
به‌روزترین اخبار و آگهی‌های استخدامی را در جاب یابی بخوانید

یکی از سایت‌های کاریابی و انتشار آگهی های استخدامی که در راستای تعامل بی واسطه و ارتباط مناسب کارجو و کارفرما فعالیت می کند سایت جاب‌یابی است، گروه جاب‌یابی در تلاش است تا با انتشار اخبار روز استخدامی نهادهای دولتی چون شرکت نفت، وزارتخانه ها، بیمارستانها، آموزش و پرورش، نیروهای مسلح، ارتش، سپاه پاسداران و ... به کارجویان برای آگاهی یافتن از شرایط استخدام و زمان برگزاری آزمون‌های استخدامی این نهادها خدمت رسانی کرده و شانس آنها را برای آگاهی یافتن به موقع از اخبار استخدامی در این زمینه افزایش دهد.

ما در جاب یابی در تلاش هستیم که بهترین خدمات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کارجویان و کارفرمایان بخش دولتی و خصوصی ارائه کنیم و تلاش ما این است که با انتشار به موقع اخبار و آگهی‌های استخدامی شانس کارجویان را در رسیدن به رده شغلی مورد نظرشان مهیا سازیم.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس