کد خبر 1188372
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
دلار نمایه سکه نمایه

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۶۶ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۴۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۵ هزار و ۲۹۰ تومان است.

به گزارش مشرق، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۶۶ هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار و ۲۹۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۴۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد. هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۶۶۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت  طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با اندکی افزایش همراه شده است؛ سکه طی روزهای گذشته از کانال ۱۲ میلیونی عقب نشینی کرده و به کانال ۱۱ میلیونی بازگشت؛ از جمله دلایل اصلی نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است.

در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۵ هزار و ۲۹۰ تومان و درهم امارات  ۶ هزار و ۷۵۰  تومان اعلام شده است.

در صرافی‌های بانکی نیز قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل افزایش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۴ هزار و ۶۲۱ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۴ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۹ هزار و ۵۳۲ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۸ هزار و ۹۰۰  تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس