کد خبر 1186984
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
علوی: نماینده ایران هستیم اما فدراسیون اصرار به بسته بودن پنجره‌مان دارد/ هر تیمی جای فولاد بود، زمین و زمان را به هم می‌دوخت

سیدمحمد علوی سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر هر تیم دیگری به غیر از فولاد با بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات از طرف فدراسیون فوتبال روبه‌رو می‌شد، زمین و زمان را به هم می‌دوخت.

به گزارش مشرق، سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با سایت باشگاه فولاد خوزستان درباره آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: فولاد طبق برنامه‌ای که سرمربی تیم آماده کرده بود، کارش را پیش می‌برد. از ابتدای فصل می‌دانستیم از تیم چه می‌خواهیم و اکنون در آستانه شروع نیم‌فصل دوم دقیقاً مطابق همان برنامه پیش رفته‌ایم. با برنامه‌ریزی که انجام شده است آماده‌ایم نیم‌فصل دوم را آغاز کنیم.

وی درباره محرومیت فولاد از فعالیت در فصل نقل‌وانتقال زمستانی تصریح کرد: سال قبل پس از پایان نیم‌فصل اول توانستیم در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی بازیکنانی را جذب کنیم که به ما در نیم‌فصل دوم خیلی کمک کردند و در نتیجه فولاد توانست با کسب نتایج خیلی خوب در رده سوم جدول قرار بگیرد و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند. در این فصل هم امیدوار بودیم که بتوانیم با استفاده از پنجره زمستانی، نقاط ضعف تیم را با توجه به نظر جواد نکونام برطرف کنیم، اما با وجود تلاش‌های گسترده کادر مدیریتی باشگاه و در رأس آن سعید آذری، فدراسیون اصرار داشت که پنجره نقل‌وانتقالاتی ما بسته بماند.

بیشتر بخوانید:

اقدامات ویژه فولاد برای میزبانی از ذوب‌آهن

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: محرومیتی که فدراسیون فوتبال به تیم فولاد تحمیل کرد در نوع خودش اولین محرومیت یک تیم باشگاهی در لیگ برتر بود. برای من که سال‌هاست در فوتبال ایران حضور دارم و در باشگاه‌های مختلف بازی کرده‌ام، سؤال بسیار جدی مطرح است که اگر غیر از فولاد و هواداران صبورش تیم دیگری شرایط ما را داشت آیا فدراسیون باز هم چنین حکمی صادر می‌کرد؟ این سؤالی است که مدت‌هاست ما را درگیر خودش کرده و متأسفانه نمی‌توانیم برای خودمان و هواداران به جوابی منطقی برسیم.

علوی ادامه داد: شاید اگر تیمی به غیر از فولاد با چنین محرومیتی از سوی فدراسیون روبه‌رو می‌شد زمین و زمان را به هم می‌دوخت. تمام تیم‌ها در نیم‌فصل بازیکن گرفته‌اند و نقاط ضعف‌شان را برطرف کرده‌اند، اما ما نتوانستیم نقاط ضعفی را که شناسایی کرده‌ایم، برطرف کنیم. جالب اینکه نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و باید به مصاف العینی برویم که مطمئناً تمام کشور امارات در بازی برابر ما پشت این تیم هستند. آنها تیم‌شان را با بودجه‌های چند 10 میلیون دلاری تجهیز و تکمیل می‌کنند، اما در اینجا ما نمی‌توانیم با وجود تلاش‌های مدیریت باشگاه حتی یک بازیکن جذب کنیم.

وی تصریح کرد: در نیم‌فصل دوم با توجه به فشردگی رقابت‌های لیگ و شروع جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنان بیشتری نیاز داریم. وقتی مسابقات فشرده می‌شود احتمال مصدومیت بازیکنان هم زیاد می‌شود ضمن اینکه با توجه به وضعیت کرونا با وجود تمامی تمهیدات هر آن ممکن است بازیکنی را از دست بدهیم، بنابراین لازم داشتیم کم و کاستی‌ها را برطرف کنیم، اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد و نتوانستیم بازیکن جدیدی را با توجه به کمبودها جذب کنیم. این اتفاقی نیست که بشود به‌سادگی از آن عبور کرد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه بازیکنان فعلی فولاد هر آنچه در توان دارند برای موفقیت تیم گذاشته‌اند، گفت: در نیم‌فصل نخست با وجود فشردگی بسیار زیادی که رقابت‌های لیگ برتر داشت فولاد توانست نتایج خوبی کسب کند و این با تلاشی تیمی محقق شده است. بازیکنان هم از تمام وجود مایه گذاشته‌اند و کادر فنی از عملکرد آنها رضایت دارد. با این حال یک واقعیت مسلم وجود دارد که شما برای موفقیت در سه جام به نیروی کافی و بازیکنان زیادی نیاز دارید که متأسفانه به خاطر اصرار فدراسیون فوتبال به بسته ماندن پنجره زمستانی فولاد، نتوانستیم نقاط ضعف‌مان را با جذب بازیکنان جدید برطرف کنیم. در این شرایط باید براساس اولویت‌بندی و محدودیت‌هایی که داریم در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حاضر شویم.

علوی در آستانه دیدار فولاد برابر ذوب‌آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر گفت: با دستوراتی که مدیرعامل باشگاه صادر کرده بهترین شرایط برای تیم ذوب‌آهن فراهم خواهد شد تا بازیکنان و کادر فنی حریف در شرایطی کاملاً منطبق بر دستورالعمل‌های بهداشتی وارد اهواز شده و در هتل مستقر شوند. مطمئنم با اجرای این برنامه‌ریزی دقیق، تیم ذوب‌آهن هیچ دغدغه‌ای در سفر به اهواز نخواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس