کد خبر 1236200
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۲
حاشیه‌های بازی فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و نفت مسجدسلیمان از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال سه‌شنبه شب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد که این دیدار با برتری ۲ بر صفر فولاد پایان یافت.

به گزارش مشرق، فولاد که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم رقابت‌ها قرار داشت مقابل نفت مسجدسلیمان که در ۲ بازی گذشته شرایط به نسبت مساعدی داشت، دنبال کسب سه امتیاز بازی خانگی بود. در سوی دیگر نفتی ها آمده بودند تا اهواز را با دست پر ترک کرده و ادامه روند مثبت خود را طی کنند.

شاگردان نکونام که از صدر جدول و رتبه کسب سهمیه جا مانده‌اند، برای بازگشت دوباره به جمع تیم های مدعی به سه امتیاز این بازی نیاز مبرمی داشتند.

فولاد خوزستان در چهار دیدار آخر خود ۲ مساوی و ۲ شکست را کسب کرده که باعت انتقاد هواداران از عملکرد نکونام شده بود.

چمن ورزشگاه شهدای فولاد بر خلاف بازی قبل از کیفیت نامناسبی برخوردار بود که باعث نارضایتی کادر فنی هر ۲ تیم شد. کاپیتان تیم نفت مسجدسلیمان به دلیل مصدومیت به این بازی نرسید.

فشرده بودن بازی های لیگ در بدن بازیکنان ۲ تیم نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان نمایان بود.

بازیکنان ۲ تیم به هنگام ورود به زمین به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با یکدیگر دست ندادند؛ همچنین با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی عکس دسته جمعی گرفتند.

سکوهای ورزشگاه شهدای فولاد اهواز خالی از تماشاگر بود. پرچم تیم فولاد روی جایگاه تماشاگران نصب شده بود. تمام موارد پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسوولان برگزاری مسابقه به خوبی رعایت شد. 

بازیکنان و کادر فنی ۲ تیم مثل بازی‌های قبلی به هنگام ورود به زمین از تونل ضدعفونی کننده عبور کردند. همچنین بازیکنان ذخیره هر ۲ تیم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده می‌کردند.

موسی کولیبالی و وحید درخشان مهر ۲ بازیکن غایب فولاد خوزستان در ورزشگاه حضور داشته و نظاره گر بازی بودند. همچنین عباس عسگری بازیکن سرشناس نفت به دلیل مصدومیت نتوانست این تیم را همراهی کند. 

کادر فنی نفت مسجدسلیمان معتقد بودند که مسوولان باشگاه فولاد زمین بازی را کوچک تر کرده بودند، موضوعی که پارسال در جریان بازی این ۲ تیم رخ داد.

در دقیقه ۱۲ بازی لوسیانو پریرا نخستین گل بازی را به سود فولاد به ثمر رساند. 

مهران موسوی بازیکن فولاد در دقیقه ۲۲ دچار مصدومیت شد و به همین دلیل مسابقه چند لحظه متوقف شد.

برخی هواداران فولاد در بیرون ورزشگاه شهدای فولاد حضور داشتند و با گوشی خود نظاره گر بازی بودند.

در دقیقه ۳۰ و ۷۵، داور بازی را به دلیل گرمای هوا متوقف کرد تا بازیکنان هر ۲ تیم برای ۲ دقیقه استراحت کنند.

محمود فکری و جواد نکونام سرمربیان ۲ تیم چند بار به تصمیم داوری معترض بودند که با واکنش داور و تذکر او روبه رو شدند.

محسن فروزان بازیکن فولاد در این دیدار از داور کارت زرد دریافت کرد.

پیروزی فولاد خوزستان در این دیدار آنها را یک گام به بالای جدول رده بندی نزدیک تر کرد. بازیکنان و کادر فنی فولاد در پایان بازی پیروزی خود را جشن گرفتند.

تیم فولاد خوزستان با این برد ۳۴ امتیازی شد و در مکان ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس