مجیدی

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فصل جدید برای استقلال از امروز آغاز شده است و برای امور نقل‌وانتقالات با کسی تعارف ندارم.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال به دنبال شکست تیمش در فینال جام حذفی مقابل فولاد خوزستان پیامی را منتشر کرد که به شرح زیر است:

«هواداران عزیز، برای نمایش و نتیجه دیشب از شما پوزش می‌خواهم. خوب می‌دانم که در این روزگار تلخ، یک قهرمانی چقدر حال شما را خوب می‌کرد. وقتی دلداری‌های اکثریت هواداران، به خصوص عزیزانی که در اهواز و فرودگاه تهران حضور داشتند را می‌بینم، خیلی بیشتر شرمنده وجدان و انصاف بی‌پایان شما عاشقان استقلال می‌شوم و این رفتار، انگیزه من را برای یک شروع مجدد دوچندان می‌کند.

فصل جدید برای ما از همین امروز شروع شده است. ۱۴ روز سرنوشت‌ساز و به شدت حیاتی پیش روی ماست. اگر در این مدت کوتاه پروژه تمدید و تقویت تیم را به درستی انجام ندهیم، موفقیت‌ها شروع نمی‌شوند. در این ساعت‌ها نمی‌خواهم از مشکلات بگویم که خیلی از گفتنی‌ها را بعد از بردها با شما هواداران عزیز درمیان گذاشتم. اهل بهانه‌جویی نیستم و مسئولیت این شکست را می‌پذیرم. بازیکنان من تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دادند.

باید بدانید که خیلی از بازیکنان من در هفته‌های اخیر بدون آنکه خبرش رسانه‌ای بشود، در شرایط بسیار سخت و با وجود مصدومیت‌های مختلف ازخودگذشتگی کردند و وظیفه خودم می‌دانم در پایان فصل از همه آنها و کادر فنی، پزشکی، اجرایی، تدارکات و رسانه‌ای تیم تشکر کنم.

در ۱۴ روز آینده باید به صورت شبانه‌روزی کار کنیم. باید بیدار باشیم و اجازه ندهیم فرصت نقل‌وانتقالات مثل دو سه فصل اخیر از بین برود. به نمایندگی از میلیون‌ها استقلالی، در ۱۴ روز آینده بر سر منافع استقلال و امور نقل‌وانتقالات با کسی تعارف نخواهم داشت و سعی می‌کنم در صورت نیاز به صورت شفاف با هواداران در ارتباط باشم.

در پایان قهرمانی تیم فولاد را به مردم مظلوم خوزستان، مدیریت، کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم».

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس