کد خبر 1186682
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
چاقوکشی نمایه

در جریان یک حادثه چاقوکشی در خارج از یک مرکز غیرقانونی قماربازی در شهر نیویورک آمریکا، یک نفر کشته و حداقل سه نفر دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق؛ حادثه چاقوکشی در خارج از یک مرکز غیرقانونی قماربازی در شهر نیویورک آمریکا، یک کشته و حداقل سه زخمی بر جا گذاشته است.

به نوشته نشریه «نیویورک پست»، این حادثه بامداد امروز (جمعه شب به وقت محلی) در محله چینی‌ها واقع در بخش «بروکلین» شهر نیویورک به وقوع پیوست. 

منابع آگاه در پلیس نیویورک به این نشریه آمریکایی گفته‌اند که این حادثه در ساعت ۹:۳۰ شب اتفاق افتاده و در جریان آن سه مرد تلاش داشته‌اند که به این مرکز قماربازی که در زیرزمین بوده، وارد شوند و آنجا را به غارت ببرند، اما یکی از افراد حاضر در این مرکز به این سه مرد با چاقو حمله کردند.

نیویورک پست نوشته ردهایی از خون و لباس‌های خونی در مقابل این مرکز قابل مشاهده بود. 

بیش از ۲۰ مأمور پلیس هم در محل حادثه حاضر شدند و پلیس در حال روشن ساختن این موضوع است که آیا فرد مهاجم دیگر در محل حاضر بوده است یا خیر.

محله‌ای که این حادثه در آن رخ داده «فوژوی کوچک» نام دارد. نام این محله از شهرستان «فوژیان» چین بر گرفته شده است.

دو هفته گذشته نیز پلیس نیویورک صدها نیرو را بعد از حملات مکرر با چاقو که ظاهراً بی‌خانمان‌ها را هدف قرار داده بود و دو کشته برجای گذاشت، در مترو مستقر کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
    1 1
    ببین ایالات متحده چه قدر کشور جذاب و مهمیه که خبر چاقوکشی تو یکی از محله های نیویورک تا 12 هزار کیلومتر اینور تر هم میاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس