کد خبر 1180891
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶
تماشای تظاهرات در واشنگتن توسط یک بی‌خانمان

در پی زنجیره‌ای از حملات با سلاح سرد علیه بی‌خانمان‌های نیویورک در متروی این شهر، دو نفر کشته و چند نفر زخمی شدند و صدها پلیس در ایستگاه‌ها استقرار یافتند.

به گزارش مشرق، پلیس نیویورک روز شنبه صدها نیرو را بعد از زنجیره‌ای از حملات با چاقو که ظاهراً بی‌خانمان‌ها را هدف قرار داده بود و دو کشته برجای گذاشت، در مترو مستقر کرد.

بیشتر بخوانید:

مستند شبکه آلمانی درباره زندگی بی‌خانمان‌های آمریکایی + فیلم با زیرنویس فارسی

به گزارش «یواس نیوز» به نقل از رویترز، «درموت شی» کمیسر پلیس نیویورک در این خصوص گفت اولین حمله جمعه صبح زمانی که یک زن ۶۷ ساله از سوی یک مهاجم نقاب‌دار در ایستگاه خیابان ۱۸۱ در منهتن شمالی هدف حمله با چاقو قرار گرفت، رخ داد. این قربانی هم‌اکنون در بیمارستان بستری است.

طبق این گزارش، در حمله بعدی، اواخر روز جمعه یک مرد در قطار در ایستگاه خیابان Far Rockaway-Mott در «کوئینز» هدف حمله قرار گرفت. دو ساعت بعد یک زن ۴۴ ساله به حالت بیهوش و زخمی در قطاری در ایستگاه خیابان ۲۰۷ پیدا شد. او در بیمارستان جان باخت.

در حادثه حمله با سلاح سرد چهارم، یک مرد ۴۳ ساله در ایستگاه خیابان ۱۸۱ غربی از پشت هدف حمله قرار گرفت و جراحی شد. 

ببینید:

فیلم/ بی‌خانمان‌های بهشت لس‌آنجلس!

کارآگاهان پلیس اعلام کردند این حملات در قطار A یا ایستگاه‌هایی که از آن سرویس می‌گیرند رخ داده و بی‌دلیل بوده است و آن‌ها در حال تحقیق درباره این هستند که آیا همه آن‌ها توسط یک فرد رخ داده یا خیر.

شی گفت اداره پلیس نیویورک فوراً ۵۰۰ نیروی اضافی را به سیستم حمل و نقل این شهر اعزام کرده است.

در اکتبر سال ۲۰۱۹ پلیس نیویورک یک مرد ۲۴ ساله را به اتهام استفاده از لوله فلزی برای مورد ضرب و شتم قرار داد چهار بی‌خانمان به قصد کشت در منطقه چینی‌های نیویورک (چایناتاون)، دستگیر کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس