رونمایی از مجسمه طلایی ترامپ در گردهمایی «اقدام سیاسی محافظه‌کار»

گروهی از هواداران و مقام‌های محافظه‌کار آمریکایی با گردهمایی در کنفرانس سالانه «اقدام سیاسی محافظه‌کار» و رونمایی از مجسمه طلایی از رئیس‌جمهور پیشین آمریکا به تمجید از وی پرداختند.

به گزارش مشرق، گروهی از مقام‌های محافظه‌کار آمریکایی بامداد امروز (جمعه شب به وقت محلی) با رونمایی از مجسمه‌ طلایی از «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در کنفرانس سالانه «اقدام سیاسی محافظه‌کار» به تمجید از وی پرداختند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، از جمله شخصیت‌های محافظه‌کار برجسته‌ای که در این گردهمایی حضور داشتند می‌توان به «تد کروز»، «تام کاتن» و «جاش هاولی»، سناتورهای جمهوریخواه ایالت تگزاس، آرکانزاس و میسوری اشاره کرد که در جریان این کنفرانس به سخنرانی پرداختند.

بیشتر بخوانید:

کاخ سفید: آماده گفت‌وگو هستیم اما تحریم‌ها را کاهش نمی‌دهیم

این در حالی است که به نوشته رویترز بسیاری از مقام‌های جمهوریخواه دیگر از جمله «مایک پنس»، معاون ترامپ، «میچ مک‌کانل» رهبر اقلیت مجلس سنا و «لیز چینی» نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان در این گردهمایی شرکت نداشتند.

تد کروز در بخشی از اظهارات خود گفت: «بگذارید چیزی را به شما بگویم، دونالد ترامپ هیچ کجا نمی‌رود.»

اگر این شک وجود داشت که کنفرانس سالانه «اقدام سیاسی محافظه‌کار» امسال به ترامپ اختصاص ندارد، وجود این مجسمه طلایی در این کنفرانس موضوع دیگری را نشان داد.

رونمایی از مجسمه طلایی ترامپ در گردهمایی «اقدام سیاسی محافظه‌کار»

رونمایی از مجسمه طلایی ترامپ در گردهمایی «اقدام سیاسی محافظه‌کار»
هواداران ترامپ در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کار

یکی از هواداران در پلاکارد خود که ظاهراً جلد یک کتاب است نوشته «توئیت‌ها؛ رئیس‌جمهور دونالد ترامپ. کلکسیون توئیت‌ها. جلد اول، نویسنده: تریشا هوپ»

رونمایی از مجسمه طلایی ترامپ در گردهمایی «اقدام سیاسی محافظه‌کار»
«جاش هالی» سناتور جمهوریخواه ایالت میسوری

رونمایی از مجسمه طلایی ترامپ در گردهمایی «اقدام سیاسی محافظه‌کار»

رونمایی از مجسمه طلایی ترامپ در گردهمایی «اقدام سیاسی محافظه‌کار»
«تد کروز»، سناتور جمهوریخواه ایالت تگزاس

ترامپ هفته قبل بعد از تبرئه‌شدن در دادگاه استیضاح مجلس سنا، با وعده «ظهور با دیدگاهی روشن برای آینده آمریکا» طی بیانیه‌ای مبنی بر بازگشت خود به عرصه سیاست، گفت کارهای زیادی پیش رو دارد. 

رئیس‌جمهور سابق آمریکا قصد دارد روز یکشنبه (فردا) برای اولین بار بعد از ترک کاخ سفید، به ایراد سخنرانی عمومی بپردازد.

خبرگزاری «رویترز» به نقل از یک منبع آگاه از برنامه‌های ترامپ نوشت، او در تاریخ ۲۸ فوریه طی اظهاراتی در این کنفرانس دوباره به انظار عمومی بازمی‌گردد.

یک منبع آگاه که نامش فاش نشده در خصوص موضوع سخنرانی ترامپ گفته: «او (ترامپ) درباره آینده حزب جمهوری‌خواه و جنبش محافظه‌کار صحبت خواهد کرد. همچنین منتظر به چالش کشیده‌شدن سیاست‌های فاجعه‌بار رئیس‌جمهور [جو] بایدن توسط او باشید».

همچنین هفته گذشته یکی از مشاوران ارشد ترامپ هم به وبگاه خبری «آکسیوس» گفت که وی قصد دارد در اولین سخنرانی خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ اعلام نامزدی کند.

پیشتر یک منبع آگاه خبر داده بود که از معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا دعوت شده بود تا در این کنفرانس سالانه سخنرانی کند اما او این دعوت را رد کرد.

پیشتر نیز برخی رسانه‌ها خبر داده بودند که «نیکی هیلی» نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل هم در این مراسم حضور نخواهد داشت.

در رای گیری سنای آمریکا برای استیضاح ترامپ در ماجرای حمله به کنگره این کشور در روز تایید آرای الکترال انتخابات ریاست جمهوری، ۵۷ سناتور به استیضاح او رای مثبت دادند و ۴۳ سناتور با این کار مخالفت کردند و به دلیل نرسیدن آرای استیضاح به حد نصاب ۶۷ رای، ترامپ تبرئه شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس