کد خبر 1190764
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
ترامپ نمایه

حزب جمهوری‌خواه آمریکا قصد دارد همچنان از نام رئیس‌جمهور سابق این کشور برای پر کردن جیب خود در همایش‌ها و مراسم‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی استفاده کند.

به گزارش مشرق، علی‌رغم گذشت بیش از دو ماه از پایان ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ»‌ در آمریکا، حزب جمهوری‌خواه کماکان به سوءاستفاده از نام وی ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید:

تفاوت ترامپ فقط در عجله کردنش بود

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، یکی از وکلای حزب جمهوری‌خواه بامداد امروز (سه‌شنبه به وقت تهران) خبر داد که این حزب همچنان به استفاده از نام ترامپ در همایش‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی استفاده می‌کند.

این در حالی است که وکلای ترامپ روز جمعه با ارسال نامه‌ای به کمیته ملی جمهوری‌خواه، کمپین ملی جمهوری‌خواهان کنگره و کمپین ملی جمهوری‌خواهان سنا، خواستار توقف سوءاستفاده از نام وی در مراسم‌های این حزب شدند.

یکی از مشاوران ترامپ نیز روز شنبه گفته بود که او نسبت به استفاده شدن نامش و به‌کار رفتن آن جهت اعتبار دادن به حزب جمهوری‌خواه، حساس است و از اینکه سناتورهای جمهوری‌خواهی که به گناهکار بودن وی در جلسه استیضاح رأی دادند توسط سه گروه مذکور حمایت شدند، آزرده خاطر شده است.

با این حال، کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه با ارسال نامه‌ای در واکنش به این اظهارات تیم ترامپ، گفت رئیس‌جمهور سابق آمریکا هفته گذشته در گفت‌وگویی که با «رونا مک‌دنیل» رئیس این کمیته داشته، اجازه تداوم استفاده از نامش توسط حزب جمهوری‌خواه را داده است.

به نوشته رویترز، حزب جمهوری‌خواه همچنین تاکید کرد که از تمام حقوق برای استفاده از نام چهره‌های عمومی را دارد.

بر اساس این گزارش، اعضای تیم ترامپ هنوز به این بیانیه کمیته ملی حزب جمهوری‌خواه واکنش نشان نداده‌اند.

پیش از این نیز، روزنامه «واشنگتن‌پست» در مطلبی رابطه میان حزب‌جمهوری‌خواه و «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا را «وضعیت گروگان‌گیری» توصیف کرد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس