نگرانی ذوب‌آهن از سفر به اهواز: گوش تصمیم‌گیرندگان شنوا نیست/ تیم‌ها را به کمک کرونا می‌فرستند

باشگاه ذوب آهن اصفهان نگرانی خودش را نسبت به شیوع کرونا اعلام کرد.

به گزارش مشرق، روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با انتشار متنی نگرانی خودش را از سفر به شهر اهواز برای انجام‌ بازی روز دوشنبه مقابل فولاد خوزستان اعلام‌ کرد.

در این متن آمده است:

"گسترش افسار گسیخته ویروس کرونا در استان خوزستان به‌ ویژه در برخی شهرهای قرمز کرونایی مانند اهواز هر روز توسط مسئولان اعلام می‌شود و به قول آن‌ها زنگ خطر را به صدا در آورده و همه نگران به روزهای آینده می‌نگرند اما ظاهرا فقط تصمیم گیرندگان برای مسابقات فوتبال از همه آرامش بیشتری دارند و گوشی هم برای شنیدن این صدای زنگ ندارند. شاید هم می‌خواهند تیم‌های فوتبال را به کمک کرونا بفرستند شاید اینگونه وضعیت از سیاه هم سیاه‌تر شود.
بهتر است اگر فکر کادرفنی و بازیکنان تیم‌ها را نمی‌کنید حداقل به فکر مردم شریف خوزستان باشید. بهتر نبود در این شرایط تعطیلات نیم‌فصل هم در ادامه تعطیلی یک هفته‌ای اخیر اعمال می‌شد؟
در پیک‌های قبلی شیوع ویروس کرونا در کشور، تیم ذوب‌آهن اصفهان یکی از درگیرترین تیم‌ها با کرونا بود و امتیازات قابل توجهی را با کمک کرونا و اشتباهات داوری از دست داد. ظاهرا این بار نیز باید داستان تکرار شود منتها با این تفاوت که جان هیچ فردی هم مهم نباشد. چه تیم‌ها و چه مردم، یک تیم برای حضور در خوزستان و بازگشت با چند نفر ارتباط می‌گیرد؟ اتوبوس، فرودگاه، کادر پرواز، مسافران پرواز، عوامل هتل، عوامل هیات و فدراسیون، کادر و بازیکنان تیم مقابل، اصحاب رسانه و عکاسان ورزشی، توپ جمع کن‌ها، رستوران و ... تعداد زیادی نیستند، نگران نباشید!"

طبق برنامه دیدار دو تیم فولاد و ذوب‌آهن دوشنبه یازدهم اسفند و از ساعت ۱۷:۳۵ آغاز می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حشمت IR ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    0 0
    حالا شما دوتا تیم برای دهمی و یازدهمی رقابت میکنید دیگه این حرفهارو نداره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس