کد خبر 1185885
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱
هواشناسی بارش برف

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز و فردا هوای سرد در نوار شمالی کشور ماندگار است، گفت: روزهای شنبه و یکشنبه در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، صادق ضیائیان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز بارش‌ها در استان‌های جنوبی کشور ادامه دارد و شدت بارش‌ها در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس،‌ کرمان، چهارمحال و بختیاری و اصفهان است که در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش به صورت برف است. 

بیشتر بخوانید:

کولاک و یخبندان ۲۸ استان را فرا می‌گیرد

وی ادامه داد: روز آینده ۸ اسفند در برخی مناطق سیستان و بلوچستان، شمال و شرق هرمزگان و جنوب کرمان بارش پراکنده داریم و بارش برف در ارتفاعات زاگرس مرکزی پیش‌بینی می‌شود. 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا هوای سرد در نوار شمالی کشور ماندگار است و کاهش ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دما در دامنه جنوبی البرز، نیمه شرقی کشور و برخی نقاط مرکز کشور داریم. 

وی بیان کرد: روزهای شنبه و یکشنبه ۹ و ۱۰ اسفند در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام خواهیم داشت و فقط در برخی نقاط فارس، کهگیلویه و بویراحمد و کرمان بارش پراکنده برف و باران خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: روز آینده بیشینه و کمینه دما در پایتخت ۵ درجه و منفی ۲ درجه خواهد بود.

ضیائیان افزود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و بجنورد با کمینه دمای ۱۲ درجه زیرصفر سردترین مرکز استان خواهد بود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس