کد خبر 1185876
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴
سبک بازی استقلال اعصابم را به هم می‌ریزد

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: از واکنش ووریا بعد از تعویض تعجب کردم و کار اشتباهی بود، چون از بزرگتر تیم توقع می‌رود که به تیم و نتایجش کمک کند.

به گزارش مشرق، یداالله اکبری پیشکسوت باشگاه استقلال با ارزیابی وضعیت استقلال اظهار داشت: به جز ۲ بازی، دیگر نتوانستم بازی‌های استقلال را تماشا کنم. به نظرم استقلال باید در نیم فصل بیشتر کار کنند تا در پایان فصل تیم قهرمان شود. این حق هواداران است که بعد از چند سال قهرمان شوند.

وی ادامه داد: سبک بازی استقلال اعصابم را به هم می‌ریزد، چون شاداب بازی نمی‌کند. در بازی سپاهان که آنطور تیم باخت و بازی دربی هم طوری بود که که واقعا ناراحت شدم. با این کادرفنی و بازیکنان خوب تعجب می‌کنم و انتظار بیشتری از تیم دارم.

بازیکن سال‌های دور استقلال و پاس همدان در خصوص حاشیه‌هایی که پیرامون غفوری به وجود آمده،  تاکید کرد: با وریا غفوری در پاس همدان همبازی بودیم و شناخت خوبی از او دارم. از واکنشش بابت تعویض تعجب کردم و کار اشتباهی بود، چون از بزرگتر تیم توقع می‌رود که به تیم و نتایج کمک کند.

اکبری در پاسخ به اینکه آیا باندبازی در استقلال وجود دارد، پاسخ داد: بعید می‌دانم در تیم باندی وجود داشته باشد؛ البته من از تیم دور هستم؛ اما در سال آخری که در استقلال بودم این مسئله وجود داشت و جز اینکه به تیم ضربه بزند فایده‌ای ندارد.

پیشکسوت باشگاه استقلال ادامه داد: اگر سرمربی استقلال باشم هر کسی را که باندبازی کند کنار می‌گذارم. کسانی که امروز به دنبال سلب آرامش استقلال هستند سال‌ها پیش بهترین بازیکنان استقلال را با خودشان بردند. آنها می‌گویند قلبا استقلالی هستیم؛ اما به هر راهی متوسل می‌شوند تا به تیم بازگردند.


وی در رابطه با نقش کادرفنی استقلال در کنترل حاشیه‌های این تیم تصریح کرد: فکری و بقیه اعضای کادرفنی خودشان بازیکن تیم استقلال بوده‌اند و می‌دانند چطور باید با حواشی برخورد کنند. چون ما در تیم نیستیم نمی‌توانیم قضاوت کنیم، ولی امیدوارم عملکرد استقلال بهتر باشد.

اکبری با اشاره به نقش پرویز مظلومی در تیم گفت: او بزرگتر تیم است و باید بالای سر تیم باشد. مظلومی همراه بقیه بزرگترها باید حاشیه‌ها را کنترل کنند و تیم را جمع کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص تقویت استقلال در پنجره نقل و انتقالات، اظهار داشت: این تیم خیلی پرمهره است فقط در دو پست دفاع و هافبک وسط باید بازیکن جذب کنند. برای خط دفاع بازیکنی مانند پورعلی گنجی باید جذب کنند که به دفاع کمک کند.

وی درباره رقابت حسینی و مظاهری، در استقلال عنوان کرد: رقابت آنها  را باید با رقابت  پرویز برومند و هادی طباطبایی اشاره کنم که هر دو دروازه‌بان شماره یک تیم ملی بودند، اما برای تیم حاشیه درست نکردند و مربی هر وقت صلاح می‌دانست آماده‌ترین را برای تیم انتخاب می‌کرد.

بازیکن سال‌های دور استقلال در پایان گفت: به نظرم به کادرفنی استقلال می‌توان دستیار جدید و تئوریسین اضافه کرد و بدنساز خوبی که بتواند تیم را شاداب نگه دارد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    3 5
    تو از اینهمه حرف فقط این بخشش و چسبیدی که حاشیه ساز بشه؟ تیترای مزخرف...
  • علی IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    4 7
    اب خنک بخور تا به اعصابت مسلط شود.چهار سال تیم پیروزی با یک گل .یک گل و بیشتر مواقع دقیقه نود و وقت اضافه برنده میشه .یکی نمیاد بگه چرا گل نمیزنی. چرا دیر گل میزنی. چرا در پیتی بازی می کنی.چرا داور هم کمکتان می کند و بزور گل می زنید .و وزیر هم حمایت می کنند هوادار را دق می هند تا ببینند دقایق آخر گل میزند یا نه. اگر شده وقتکشی بکنند. روی اعصاب و روان بازیکنان مثل دروازبانشان راه بروند ولی نتیجه بگیرند. انوقت این اقا میگه اعصابم از سبک بازی تیم استقلال بهم می ریزد.
    • محمد IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
      0 0
      عالی بود
    • Mostafarabani IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
      0 0
      تو هم راست میگی اونم راست ميگه
  • علی IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    1 3
    از اینکه شما زر می زنین من تعجب نکردم!
  • زیدانی IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
    1 3
    سلام آره پرسپولیس با یه گل و بیشتر مواقع دقیقه نودی گل می زنه .از دولت هم حمایت میشه مدیریت در استقلال خیلی اهل صبر و بردباری نیستند . سعادتمند اگه یه زره عقل داشت البته داره و صبر می کرد و نمی رفت خارج ، یا حداقل به مجیدی صادقانه می گفت آن هم در آستانه داربی مجیدی هم صبر نکرد عین انتر قهر کرد فکر ی ملییچ عین آب خوردن فراری داد وقتی مجیدی آن بازیکن عراقی را در استقلال بود را بیرون کر د من فهمیدم مجیدی آدم کوچکی است تعصب قومی دارد وریا هم آدم کوچکی است اخلاق لطف خداست با خدا باشیم
  • نوید IR ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    2 4
    وریا کی‌روش می دانست که برای تیم ملی انتخابش نکرد چون روانی می باشد پیراهن استقلال برایش گشاد است چه برسد به کاپیتانی خدا شفایش بدهد
  • مجید ارتش سرخ IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    1 0
    بازیکنان استقلال خیلی تو هاشیه هستن و فقط به پول فکر میکنن اونا عاشق استقلال نیستنن فقط عاشق پول هستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس