کد خبر 1185529
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های کاشی سعدی، سیمان مازندران و سیمان آرتا اردبیل در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کشت و دامداری فکا و شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۵هزار و ۹۱۵واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۰۵هزار و ۷۲۷واحد به کار خود پایان داد و بیش از  ۴میلیارد و ۶۸۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۵هزار و ۴۴۹میلیارد تومان در ۷۶۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

حاشیه‌های امروزِ بورس ۶‌اسفند ۹۹

بر این اساس سهامداران شرکت‌های کاشی سعدی، سیمان مازندران و سیمان آرتا اردبیل بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های داده گستر عصر نوین، پالایش نفت اصفهان و توسعه و عمران امید بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۲۳۶میلیون ورقه به‌ارزش یک هزار و ۳۰۵میلیارد تومان در ۵۰۳هزار نوبت، آیفکس ۱۰۶واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۱۱۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کشت و دامداری فکا، مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان و شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های ریال پرداز سیر، بیمه پاسارگاد و هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس