غول ۶۵ میلیارد تومانی مقابل پرسپولیس/ فعلا همه چیز پنهان است!

باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب سنگین ماریو بودیمیر میزان بدهی خود به شرکتی که حامی مالی خود نیست را افزایش داد.

به گزارش مشرق، جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از روی کار آمدن در ابتدای فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر برای پرداخت مطالبات و قسط اول قرارداد اعضای تیم اقدام به دریافت مبلغ ۳۰ میلیارد تومان قرض از یک شرکت کرد.

پولی که از شرکتی خارج از دایره همکاری مالی این باشگاه با اسپانسرهایش تأمین شد اما مدیریت باشگاه هرگز توضیحی در این خصوص ارائه نکرد که قرض دریافتی را چگونه پرداخت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس سود پول بودیمیر را هم واریز کرد

سمیعی پس از انتصاب در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با پرونده بدهی سنگین ماریو بودیمیر مهاجم پیشین کروات سرخ‌ها روبرو شد تا فرصت اندکی برای پرداخت طلب ۴۷۵ هزار یورویی و سود سالیانه پنج درصد آن داشته باشد.

این بار سید مجید صدری رئیس جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اقدام به گرفتن قرض ۳۵ میلیارد تومانی کرد تا بتواند در کوتاه‌ترین بازه زمانی پول بودیمیر را پرداخت و پنجره پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی را باز کند.

مبلغ سنگینی که باز هم در خصوص دریافت آن اطلاع رسانی نشد تا به ابهامات مالی پرسپولیس بیفزاید.

باشگاه پرسپولیس که برای دریافت پول از کارگزار برند خود با مشکل روبرو شد چاره‌ای جز گرفتن قرض از شرکت‌های صاحب توان مالی بالا نداشت اما تکلیف نحوه پرداخت این پول نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است تا سرخپوشان با بدهی سنگین و بزرگ‌تری روبرو باشند.

قرضی که مدیران باشگاه برای پرداخت آن افکاری را در سر دارند اما شفاف سازی در خصوص آن صورت نگرفته است تا دل هواداران این تیم را که بارها با چنین مشکلاتی روبرو شده‌اند، قرض کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • یاور انقلاب IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    6 0
    تمام سازمانها و شرکتهائی که هیچگونه کنترلی روی انها نیست همین وضع را دارند مثل ایران خودرو و ... تاکی این ملت باید چوب ندانم کاری مسئولان را بخورند ؟
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    16 7
    لطفاً توی گزارش این موضوع رو هم عنوان کنید که پاداش آسیایی پرسپولیس چقدره و تاکنون چرا باشگاه نتوانسته از این پاداش استفاده کنه و اگر هم قرضی صورت میگیره بر اساس بازپرداخت از همین هست ولی باشگاههای دیگه از جمله استقلال این همه منابع برای جذب بازیکن جدید و افزایش قراردادهای بازیکنان و . . . سایر هزینه ها بدون پاداش آسیایی از کجا میاره. چرا این موضوع تحلیل نمیکنید. واقعا جای سوال داره!!!!!!! جدیدا هم که اعلام شده تیم استقلال گرانترین تیم لیگ از نظر بازیکن هست و پرسپولیس در رده بعدی.
    • kiai IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      5 2
      منبع شما خیلی سوراخه! کلا 2 میلیون دلار پاداش آسیایی دارین شش ساله هر چی خرج میکنید تموم نمیشه!بعدشم گزارش مجلس از دو باشگاه رو بخون بعد بیا بباف
    • الیاس IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      5 3
      از هدایتی میگیره داداش.جای سمیعی و صدری هم زندانه انشالله.تا عبرت سایرین گردد
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      1 0
      قصه نباف واسه خودت . پرسپولیس و استقلالت تا حالا به اندازه احداث دهها کارخونه و بیمارستان عظیم پول بی زبون از بیت المال مردم خاکستر کردن . که چی بشه ؟ چها تا نوجوان 16 ساله بیاد کنار زمین بوق و سوت بزنه و کری بخونه !!! ای خاکککککککککککککککککککککک
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      5 0
      چه ربطی به استقلال داره
    • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      2 0
      آقای نسبتا محترم. پرسپولیس توی این 3 سال 6 میلیون یورو از آسیا گرفته که اینقد خرج میکنه. کیسه چی؟ 6 میلون تومن گرفته که فقط به غفوری 14 میلیارد داده؟
  • محمد امین IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    4 0
    اینهمه پول مفت بیت المال رو میدید به این فوتبالیستها و سلبریتی ها که چی بشه دقیقا
  • سی الف IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 3
    کیسه ها بسوزید تا خاکسترتون در آید با این حرفها سوزش برایتان میموند سرمربیتان بدرد لیگ یک استانی بدرد میخوره نه لیگ برنر چند روزیم که صدر جدول بودین تکنیک فردی بازیکنان بوده نه علم فوتبالی مرفاوی ومظلومی پیرن مثل پیشکسوتان پرسپولیس بزرگی کنند
    • مرادننلف IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۷
      1 0
      ک بره جیب اقازاده هاشون ملت ازگرسنگی دارن میمیرن فوتبال بخوره توسرشون فقط دزدی واختلاس و
  • hasti IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 2
    پرسپولیس سرور عشقه
  • رضا IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    1 1
    با سلام.. چرا از مبلغ قهرمانی لیگ برتر چیزی نمی‌نویسید؟؟؟ چهار سال جمعش، چقدره؟؟؟ یا راهیابی به فینال آسیا که هر بار 2/5میلیون دلار پاداش داشته... بجز اسپانسر و حق پخش... تیمای دیگه چی منبع درآمدی اونا کجاست؟؟؟ به جای این بهتر نیست که دنبال شفافیت مالی همه تیما باشی
  • Eidi Safari IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    نفهمدی چه گفتی ، گفته هایت هیچ معنی ومفهومی ندارد، انسان باید حرفی بزند ک کفه ترازو بزاریش وزن و قیمت داشته باشه ،من متاسفم براتون
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
    0 0
    این یارو اصلا کی بود و چی کار کرد؟ چرا باید به خاطر یه بازیکن به درد نخور این همه هزینه کرد ؟ کی این بابا رو اورده وچرا پاسخگوی کار خود نیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس