رفتار فرزندان - کراپ‌شده

نشست نمایش و بررسی فیلم «رفتار فرزندان» در قالب ویژه برنامه «یک فیلم، یک نقد» در فرهنگ سرای رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، نشست نمایش و بررسی فیلم «رفتار فرزندان» در قالب ویژه برنامه «یک فیلم، یک نقد» در فرهنگ سرای رسانه برگزار می‌شود.

فیلم سینمایی رفتار کودکان یا قانون کودکان یا چیلدرن اکت (The Children Act) که با نام The Judge نیز شناخته میشود، یک فیلم دراماتیک به کارگردانی ریچارد ایر و نویسندگی ایان مک‌یوون است که در سال ۲۰۱۷ توسط سه کمپانی Toledo Productions و BBC Films و FilmNation Entertainment تهیه و منتشر شد.

نقد و بررسی «رفتار فرزندان» در فرهنگسرای رسانه

از بازیگران آن می‌توان به اما تامپسون، استنلی توچی، فیون وایتهد، روپرت ونسیتارت، بن چاپلین، نیکی آموکا-برد، دومینیک کارتر، نیکولاس جونز، آنتونی کاف، آنجِلا هولمز، استیچا هیکس و… اشاره کرد. این فیلم برنده یک جایزه از جشنواره بین المللی فیلم نروژ در سال ۲۰۱۸ و کاندیدای دریافت چهار جایزه معتبر دیگر از جشنواره های Chlotrudis Awards و Film by the Sea و London Critics Circle شده است.

در خلاصه این فیلم سینمایی آمده است :هنگامی که ازدواج یک قاضی سرشناس فرو می‎پاشد، وی باید درباره‎ی پرونده‎ای که در آن یک پسر جوان به نام آدام، اهدای خون را به دلایل نامعلوم قبول نمی‌کند، تصمیم بگیرد و…

این مراسم با حضور کورش جاهد، منتقد سینما روز چهارشنبه ۶ اسفند ماه ساعت ۱۷ در فرهنگ سرای رسانه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. حضور برای عموم آزاد است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس