پیام عجیب لوئیز فیگو در پی سرقت از فروشگاه نایکی در بارسلونا

ستاره سابق تیم فوتبال رئال مادرید پس از مورد دستبرد واقع شدن یکی از شعب فروشگاه‌های نایکی در بارسلونا پیامی طعنه‌آمیز منتشر کرد.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه اسپورت، لوئیز فیگو یکی از چهره‌های فوتبالی است که هرگز نتوانسته درباره مسائل مختلف، چه آنهایی که به او و رشته کاری‌اش مربوط می‌شود، چه آنهایی که مربوط نمی‌شود، سکوت اختیار کند و همیشه برای ابراز عقیده‌اش درباره همه چیز آماده بوده است، بدون آنکه به عواقب آن فکر کند. نمونه‌اش هم اظهاراتی بود که او درباره تصمیمات اضطراری دولت اسپانیا در بحبوحه موج اول شیوع کرونا در این کشور برای تعطیلی اجباری برخی مشاغل اتخاذ کرد تا از شیوع این ویروس جلوگیری کند.

اکنون هم او درباره راهپیمایی‌هایی که در ایالت کاتالونیا در اعتراض به دستگیری خواننده و فعال سیاسی کاتالان، پابلو هاسل صورت گرفته اظهار نظر کرده است. در واقع او از این فرصت برای طعنه‌زدن به کاتالان‌ها و بارسایی‌ها نهایت استفاده را کرده تا شاید بخشی از ابراز انزجار آنها از کاپیتان سابق تیم ملی پرتغال به خاطر انتقال جنجالی‌اش از بارسلونا به رئال مادرید را جبران کرده باشد. گویا در جریان این تظاهرات عده‌ای هم به یکی از شعب فروشگاه‌های عرضه تولیدات شرکت لوازم و پوشاک ورزشی نایکی دستبرد زده‌اند و همین بهانه‌ای شده است که فیگو دوباره اظهارنظر کند.

او در صفحه شخصی خود در توئیتر در واکنش به این اتفاق به صورت طعنه‌آمیز به کاتالان‌هایی که خواهان برخورداری از حق آزادی بیان بوده‌اند، نوشته است: آزادی بیان زیباتر است، وقتی که یکی از البسه شرکت نایکی را به تن داشته باشی!! و بعد تقصیرات متوجه پلیس است. شرم آور است.

فیگو با جدایی‌اش از بارسلونا برای پیوستن به رئال مادرید در سال 2000 به اندازه کافی از چشم هواداران بارسا افتاد و بعد از آن به اظهارنظرهای گاه و بیگاهش درباره کاتالان‌ها بیش از پیش بر انزجار هواداران تیم آبی‌و اناری‌پوش افزود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس