کد خبر 1184202
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
گام‌های ادعایی آمریکا در قبال ایران؛ نذر بایدن از روغن ریخته تحریم‌های ترامپ

یک پایگاه خبری انگلیسی به نقل از منابع آمریکایی مدعی شد که رئیس جمهور این کشور در حال بررسی کاهش تحریم‌های ایران است.

به گزارش مشرق؛ پایگاه خبری تایمز انگلیس به نقل از منابع آمریکایی مدعی شد که جو بایدن، رئیس جمهور این کشور در حال بررسی کاهش تحریم‌های وضع شده علیه ایران به منظور تسهیل تلاش‌ها برای احیای توافق هسته‌ای ایران است.

چند روز پیش، نماینده آمریکا در سازمان ملل در نامه‌ای از درخواست دولت ترامپ برای بازگرداندن تمامی تحریم‌های بین المللی علیه ایران عقب نشینی کرد.

بر این اساس، ریچارد میلز، نماینده آمریکا در سازمان ملل در نامه‌ای از ادعای دولت پیشین این کشور برای بازگرداندن تمامی تحریم‌های ایران ذیل قطعنامه ۲۲۳۱ عقب نشینی کرد.

دولت ترامپ پس از خروج از برجام و اعمال تحریم های شدید علیه ایران تحت سیاست فشار حداکثری، در مردادماه به دنبال بازگرداندن تحریم های شورای امنیت علیه تهران بود. با این حال، درخواست دولت وقت آمریکا با استقبال سایر اعضای شورای امنیت همراه نشد و همین موضوع باعث شد دولت آمریکا درخواست بازگرداندن تمامی تحریم ها علیه ایران ذیل قطعنامه ۲۲۳۱ را مطرح کند. 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    16 7
    خواهشا یکصدا و متحد باشیم... ما برجام بی فرجام نمیخواهیم
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    7 4
    که بعد از یه مدت دوباره با یه امضا همشونو برگردونید؟
    • IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      6 4
      آقا دارن به اصلاحاتچیا حال میدن تا انتخابات رای بیارن، فقط همین!! بعدشم همین تحریم ها برمیگرده!!
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    6 0
    کفتلر پیر خفففه باش
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    10 0
    تله برای فریب ایران. تله برای به عقب راندن ایران. بایدن با چند امضا میتواند کل تحریمهای زمان ترامپ رابردارد و تحریمهای برجامی را کاملا لغو کند اما دنبال تعلیق است نه لغو و آنهم نه همه تحریمها بلکه بخشی از تحریمها اما ایران گام هایش اگر به عقب برگردد نمیتوان به راحتی جبران کرد. همان طور که زمان قبل از برجام 12 تن اورانیوم غنی شده داشتیم اما امروز کمتر از یک سوم این میزان و 2.5 تن اوارانیوم 20 درصد اما امروز چند ده کیلوگرم! و کمتر....
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    11 2
    كاهش نميخواهيم لغو كامل ميخواهيم يا همه يا هيچي
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      4 2
      احسنت، دقيقأ همینطوره!!
  • محمد IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    9 3
    اگر تحریم ها رو برداره و دوباره برگردونه. اون وقت اسرائیلی در روی زمین نیست در آخر هم باهم میریم سراغ آمریکا. با اورانیوم. بدتر از داعشی ها. آخه عذاب جهنم هم از اینجا کمتره. شهید و بهشتی شدن یا بدون تحریم. به هر حال ما تو این وضع نخواهیم ماند
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    1 0
    لطفا گام بعدی را بعد از پنجم اسفندماه . و اینکه این بند لغو پروتکل الحاقی را ابدی و غیر قابل بازگشت است را اعلام کنید . یکطوری تبلیغ میکنند که انگار این حق دائمی بوده که ایران کنارش گذاشته . در ضمن دوستانی که به تفاوت در بحث های تلویزیون های خارجی پیرامون مبحث هسته ای دعوت میشوند . بدانند به اندازه نیاز راجع به دلائل توسط دیگران گفته شده . نیاز نیست دوباره داستان را از نو تعریف کنیم که مجری مجبور باشه صحبت دوستان را قطع کنه و پاسخ دقیق سوال خود را طلب کند . یعنی از فرصت بنحو مطلوب استاده کنیم و اگر سوال بود و ناچار شدیم آنوقت پاسخ دهیم ..
  • مهدی IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    بیرون کنید جاسوسان آژانس رو.چند ساله نقد میده دولت نسیه هم بهش نمیدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس