کد خبر 1184035
تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
بورس نمایه

شروع معاملات امروز بازار سهام با عرضه زیاد همراه بود و شاخص کل نیز روند نزولی پیدا کرد. اما سئوال اینجاست که چرا بورس متعادل نمی‌شود؟

به گزارش سرویس بورس مشرق، در حالی که خبرها برای بورس خوب است اما روند بازار سهام نزولی و عرضه در کلیت بازار سهام در حال افزایش است. به عقیده کارشناسان بازار سهام از لحاظ بنیادین ارزنده است اما سئوال چرا بورس متعادل نمی‌شود؟

بیشتر بخوانید:

کمای تقاضا در بورس

مهدی رضایتی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با شرایط بورس گفت: بازار سهام از لخاظ فاندامنتال مشکلی ندارد و مستعد رشد است اما جو بازار سهام منفی است و در این شرایط اخبار خوب نیز در بازار سهام تاثیری ندارد.

این کارشناس در رابطه با مشکل بورس گفت: اگر دقت کنید در جریان شروع معاملات بورس فروشنده قوی نداریم و مشکل اصلی بازار سهام کمبود خریدار است. اول بازار صف فروش سنگین نداریم اما چون در بازار خریدار نداریم عرضه‌ها روی هم انباشته می‌شود. پول در بازار سهام وجود ندارد و باید از بیرون به بورس تزریق شود که فعلا این احتمال وجود ندارد.

این کارشناس در رابطه با از سرگیری مذاکرات گفت: بازار سهام نسبت به توافق خوشبین است. کاهش قیمت دلار نیز محتمل است اما سهم‌ها در بازار سهام با دلار ۲۰ هزار تومان هم ارزنده است.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    0 0
    کار نفوذی هاست که بورس به این روز افتاده. برای ایجاد نارضایتی بین جوانان و سپس آشوب و سوق دادن پولهای مملکت به سمت ارزهای دیجیتال خارجی تا خزانه ملت به سمت شرکت های اسرائیلی و امریکایی سوق پیدا کنه .و مردم بدبخت بشوند. بورس ایران در مقابل بورس عربستان در حال جنگ با یمن و کشورهای امارت و قطر و کویت بسیار شکننده تر شده و به پایین ترین حد خود رسیده . و دولت هم بدش نمیاد این فشارها به مردم بیشتر بشه تا به حاکمیت اعتراض کنند . یک جنگ خزنده اقتصادی
  • مال باخته بورس نظام مقدس IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    0 0
    چرانداره.دزدی به این بزرگی برای همه علنی شده. فقط بیت کوین راه نجات مردمه اونم ازبلادکفر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس