کد خبر 1183691
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
چگونه می‌توان با سهام عدالت کارت اعتباری گرفت؟

در روز قرمز بورس ارزش سهام عدالت ۴.۸ درصد کاهش یافت. همچنین ارزش دارایکم به عنوان اولین صندوق دولتی نیز کاهش یافت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در پایان معاملات امروز بورس، شاخص کل با افت ۵ هزار و ۵۹۷ واحدی به عدد یک میلیون و ۲۳۲ هزار واحد و شاخص هم وزن نیز با افت ۶۳۷ واحدی به عدد ۴۳۸ هزار واحد رسید.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۲اسفند ۹۹ در بورس

ملی صنایع مس ایران و بانک پارسیان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۶۱۱ تومان رسید که نسبت به دیروز ۴.۸ درصد معادل ۴۱۷ هزار و ۴۲۳ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۹۰۲ هزار و ۷۱۲ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲اسفند ۹۹ +جدول

 ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۷۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۷۷۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۹۵۴ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۷۴۰ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۲اسفند ۹۹ +جدول

منبع: نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس