داریوش قنبری

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در ادامه می‌دهد: کم‌توجهی به نقش جوانان می‌تواند یک نقص جدی باشد. به نظر می‌رسد حتماً باید یک‌پوست اندازی جدی صورت بگیرد

به گزارش مشرق، انتخاب بهزاد نبوی به‌عنوان رئیس جبهه اصلاح‌طلبان، موج انتقادات نسل دوم و جوان اصلاح‌طلبان را در پی داشته است.

بهاء ندادن به جوانان و استفاده ابزاری از آن‌ها در شب انتخابات صدای این جوانان را درآورده و آن‌ها می‌گویند دیگر نمی‌خواهند پوستر چسبان باشند و زیر بار دیکتاتوری نرفته و حاضر نیستند دیگر بله‌قربان‌گو باشند.

داریوش قنبری از نمایندگان تندرو مجلس ششم در واکنش به این موضوع می‌گوید: درگذشته نیز مبنای قدرت جریان اصلاحات جوانان بودند که بدون هیچ‌گونه توقع و صرفاً به دلیل عقاید و اندیشه و دغدغه‌هایشان برای آینده کشور در عرصه حضور پیدا کردند و نهایتاً باعث موفقیت جریان اصلاح‌طلب شدند.

عضو شورای مرکزی حزب مردم‌سالاری در ادامه می‌دهد: کم‌توجهی به نقش جوانان می‌تواند یک نقص جدی باشد. به نظر می‌رسد حتماً باید یک‌پوست اندازی جدی صورت بگیرد و پیرمردها و همه چهره‌هایی که سن و سالی از آن‌ها گذشته کنار رفته و زمینه را برای نیروهای جوان‌تر فراهم کنند.

البته پدرخوانده‌های اصلاح‌طلب در واکنش به صدای اعتراض جوانان اصلاح‌طلب انتقادات آن‌ها را سهم خواهی قلمداد می‌کنند.

پیش‌ازاین مهدی شیرزاد از اعضای حزب منحله مشارکت در واکنش به بی‌توجهی به نسل جوان اصلاح‌طلب نوشته است: اصلاح‌طلبان رادیکال خود ژنرال پندارهایی هستند که شهوت نشستن بر صدر را دارند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    3 0
    جبهه ها روجوانان ونوجوان ۱۳و۱۴ به بالادردست داشتند ازطرف مسولان تشویق وتحسین میشدند حالاکه جنگ تموم شده جوانان شدندکم تجربه وبلد نبودن سیاست
  • علی IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    0 0
    اینها را به حق شهدا حضرت ملک الموت باید در روی صندلی ریاستشان جانشان را گیرد
  • عباس IR ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
    1 0
    ۴۲ساله ضرراین پیرمردان رامیدهیم ولی هیچکس متوجه نیست قانون براهمه است ۳۰ سال سابقه کاری وحداکثر ۶۰سال بهترین گزینه کاری است ولی متاسفانه نمیدونم چرا مسئولین دنبال پیرمردان میگردند فکرکنم چون فراموشکاری دارند بدرد میخورند هرکس بازنشته میشود فردا درجای دیگر مشغول است آقای جهانگیری جلو اینکارارابگیر تابتون جلورانت خواران رابگیری..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس