کد خبر 1183157
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
ترافیک جاده شمال مسافرت نمایه

فرهادیبا تاکید بر اینکه فعلا موافقتی برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۰، صورت نگرفته است، گفت: جزئیات تسهیل سفرهای نوروزی در ستاد ملی کرونا در دست بررسی است و جزئیات آن روز (دوم اسفند) مشخص می‌شود.

 به گزارش مشرق، محسن فرهادی؛ معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت درباره اخبار منتشر شده مبنی بر اعلام موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا با سفرهای نوروزی ۱۴۰۰، گفت: موضوع به این شکل نبوده است که موافقتی صورت گرفته باشد بلکه قرار است با توجه به تعطیلات آخر سال و نوروز برخی سفرهای ضروری انجام شود.

وی تاکید کرد: پروتکلی با جزئیات دقیق برای این منظور تهیه شده است که البته هنوز به تصویب ستاد ملی کرونا نرسیده است. بنابراین ممکن است جزئیات تغییراتی داشته باشد که روز شنبه (دوم اسفند) این تغییرات احتمالی هم در پروتکل‌ها اعمال می‌شود.

فرهادی ادامه داد: اقدامی که صورت می‌گیرد تسهیل سفرهای ضروری نوروز است. ما قرار نیست تشخیص دهیم چه کسی سفر ضروری دارد بلکه چارچوب محدودیت‌ها را در پروتکل بهداشتی قید می‌کنیم. رنگبندی استان‌ها در جزییات سفرها مهم است.

وی افزود: چند سناریوی متفاوت از جمله کاهش محدودیت‌های کرونایی برای عید نوروز مطرح است که تصمیم گیری درمورد آنها با ستاد ملی است و یکی از آنها با نظارت وزارت بهداشت، وزارت کشور و نیروی انتظامی اجرایی می‌شود و جزئیات تسهیل سفرهای نوروزی در ستاد ملی کرونا در دست بررسی است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    8 8
    راهها رو باز کنید،دوهفته مردم ب مسافرتاشون برسن خب. افسرده شد ملت...
  • نجفعلي نيک منش IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    5 6
    من باخانواده افسردگی گرفتیم مسافرت باید آزاد باشد یعنی کرونا هست همه مواظبت میکنن چرا راه‌ها باید بسته باشد کرونا داخل مترو میگیرن نه که من باخانواده برم مسافرتصص
    • لیلا IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      0 0
      خواهش میکنم به مردم فشار نیارید.اتوبوسها و متروها .وسائل عمومی شلوغه .ماشینهای شخصی رو محدود میکنید .ملت و افسرده کردید
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    3 0
    تو رو خدا راها رو باز کنید آذر 98خانوادمو دیدم دیگه نتونستم برم سرم بزنم حداقل برای عید راهها رو باز کنید
  • حسین IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    4 0
    من که میبرم هرچقدر م جریمه بشم شورشو درآوردن
  • eqball IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    1 0
    از نظر این قوم ماشین ها کرونا دارن اگه موضوع مردم بودند خب عمومی هارو تعطیل میکردن نه شخصی ها رو چند هفته پیش رفتیم شیراز اتوبوس 44صندلی رو تا آخر پر کرده بود طرف اگه بخث مریضی و واگیری باشه که خب همین یه ماشین ک من دیدم ملیاردها خسارت به این مملکت میژنه که
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    2 0
    باید راه ها رو باز کنن مردم افسردگی گرفتن
  • T.b IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
    0 1
    سلام.این وضعیت برای همه دنیاست.ما یکساله قرنطینه ایم.دو نفر از خانواده هم به خاطر کرونا از دست دادیم.خونه موندن بهتر از از دست دادن یا از دست رفتنه اونم با درد و رنج بسیار. واقع بین باشید.شوخی نمی شه گرفت و فکر تفریح بود یک عده قربانی بشوند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس