کد خبر 1183007
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
گل‌محمدی گل‌گهر را هم ببرد به برانکو نمی‌رسد/قهرمانی در شرایط سخت

شاگردان یحیی گل محمدی برای قهرمانی نیم فصل رقابت های لیگ برتر بیستم نیاز به امتیاز در آخرین بازی خود دارند تا همچون سال های گذشته برای تصاحب جام خط و نشان بمشند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی آخرین بازی نیم فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر را روز جمعه مقابل گل گهر سیرجان برگزار می‌کند که برای تصاحب عنوان قهرمانی دور رفت لیگ بیستم نیاز به گرفتن سه امتیاز از شاگردان امیر قلعه نویی دارد.

شاگردان یحیی گل محمدی از ۱۴ بازی ابتدایی ۲۷ امتیاز کسب کرده‌اند تا با یک بازی کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم قرار بگیرند. قهرمان چهار دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر در حالی برای خلق رکوردی جدید در فوتبال باشگاهی ایران تلاش می‌کند که نسبت به سال‌های قبل امتیازات کمتری کسب کرده است.

بیشتر بخوانید:

گام آخر پرسپولیس برای قهرمانی در نیم‌فصل؟

پرسپولیس که با برانکو ایوانکوویچ در فصول شانزدهم، هفدهم و هجدهم به قهرمانی رسیده بود میانگین امتیازاتش بیشتر از ۲ در هر بازی را کسب کرده بود.

سرخپوشان پایتخت در فصل شانزدهم ۳۲ امتیاز و در فصول هفدهم و هجدهم ۳۱ امتیاز کسب کرد. عملکردی که منجر به قهرمانی این تیم با سرمربی کروات شد.

روند برانکو را گابریل کالدرون در لیگ برتر نوزدهم نیز ادامه داد. سرمربی آرژانتینی سرخ‌ها در پایان نیم فصل اول، ۳۱ امتیاز به دست آورد تا او نیز نقش مهمی در پوکر قهرمانی پرسپولیس داشته باشد.

یحیی گل محمدی که در زمستان سال گذشته به پرسپولیس آمد توانست روند موفقیت سرخ‌ها را در لیگ برتر ادامه دهد اما برای رسیدن به گلات (پنجمین قهرمانی متوالی) تعداد امتیازات کمتری را نسبت به چهار سال قبل کسب کرده است.

پرسپولیس در صورت برد مقابل گل گهر سیرجان به امتیاز ۳۰ می‌رسد که باز هم کمتر از سال‌های گذشته است. با این حال سرخ‌ها را می‌تواند به قهرمان نیم فصل لیگ برتر در زمستان ۱۳۹۹ برساند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس