کد خبر 1182889
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
️امضای سند سه ساله همکاری مشترک ایران با دولت ژاپن

معاون محیط‌زیست دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست از امضای سند سه ساله همکاری مشترک دولت جمهوری اسلامی ایران با دولت ژاپن خبر داد.

به گزارش مشرق، احمدرضا لاهیجان زاده در این خصوص ابراز داشت سند پروژه سه ساله همکاری مشترک سازمان حفاظت محیط زیست به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران و سفارت ژاپن در تاریخ ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ طی مراسمی به امضای سفیر کشور ژاپن و نماینده مقیم برنامه توسعه ملل متحد رسید.

بیشتر بخوانید:

تأکید بر لزوم گسترش و تعمیق همکاری ایران و ژاپن

این پروژه که در ادامه همکاری‌های ۷ ساله دولت ژاپن و جمهوری اسلامی ایران برای احیا دریاچه ارومیه شکل گرفته است تحت عنوان» پایدارسازی دستاوردهای احیا دریاچه ارومیه و توسعه تجارب نوآورانه آن برای پایدارسازی محیط‌زیست و معیشت «و در قالب طرح حفاظت از تالاب‌های ایران در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس و خوزستان به اجرا در خواهد آمد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسين IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
    1 0
    از حدود بيست سال پيش، ژاپن علاقمندى خود را براى لايروبى تالاب انزلى اعلام كرده بود و در سال ٩٤ هم توسعه گردشگرى روستا هاى اطراف انزلى را آغاز كرد (مصاحبه جام جم با عليرضا مسچيان بخشدار خمام - ٩٤/١٠/١٣) اينكه ژاپنى ها دقيقا چه منافعى در انزلى را دنبال مى كنند و چرا از بين اين همه زمينه هاى پيشنهادى ايران براى سرمايه گذارى، فقط انزلى مد نظرشان است، موضوعى است كه كمى شك برانگيز است! از همان بيست سال پيش، شايعاتى در مورد تمايل آنها به استحصال محصولى خاص از لجن انزلى مطرح بوده است كه جاى بررسى دارد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس