کد خبر 1182599
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶
سلیمی در تشریح جزئیات نشست فراکسیون انقلاب: قالیباف تصریح کرد بودجه ایرادات زیادی دارد

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: انتصاب شریعتی در سازمان استاندارد که در آن کار فنی و تخصصی انجام می شود بهت آور است.

به گزارش مشرق؛ علیرضا سلیمی با انتقاد از انتصاب شریعتی در سازمان استاندارد، گفت: به نظر می رسد دولت قسم خورده تا برای برخی ها صندلی نگهدارند. چرا باید برای مدیریت فردی اما و اگر وجود دارد حکم ارتقا زده شود، واعظی به صراحت می گوید چون استاندار بوده باید صندلی برای او نگهداشت.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس بیان کرد: دولت روحانی فراموش کرده است که همه استانداران، فرماندار و معاون وزرای دولت های قبل را اخراج و بیکار کردند چرا آن روز یادشان نبود این افراد سرمایه کشور هستند اما امروز که نوبت به خودشان می رسد برای نیروهای خود صندلی هایی نگه می دارند.

وی تاکید کرد: سوال این است تخصص شریعتی چیست؟ علت اینکه برخی سازمان ها دچارآشفتگی می شود این است که مدیران بدون تخصص وارد میدارن می شوند.

این نماینده اظهار داشت: شریعتی در تند خویی و تندی کردن سابقه دارد و اسناد آن وجود دارد با این روحیه بعید است از عهده مدیریت سازمان تخصصی برآید، سازمان استاندار جایگاه سیاسی نیست، چطور فردی را از جایگاه سیاسی به جایگاه فنی می آورند.

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه هزاران جوان با مدرک دکترای در کشور بیکار هستند چرا حتما باید برای شریعتی و امثال او صندلی خالی می شد، گفت:انتصابات غیراستاندارد در دولت زیاد است و در سازمان استاندارد که در آن کار فنی و تخصصی انجام می شود چنین انتصابی بهت آور است.

منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    5 1
    آفرین خوب گفتی ................

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس