عکس/ بازدید فتاح از ساختمان جدید پلاسکو

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: این بنیاد با پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان به صورت بلاعوض، زمینه خانه دار شدن ۲۰ هزار خانواده محرومی را که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، فراهم می کند.

به گزارش مشرق؛ پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در مراسم امضای تفاهم بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن گفت:این سومین تفاهم‌نامه بنیاد مستضعفان برای ساخت مسکن محرومان است و ما در نخستین تفاهم‌نامه، در ساخت ۱۴ هزار واحد مسکونی برای خانواده‌های پرمعلول با سازمان بهزیستی مشارکت کردیم که خوش‌بختانه تا امروز ۱۰ هزار واحد از این خانه‌ها ساخته شده و ان‌شالله واحدهای باقی‌مانده نیز در سال آینده تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: در دومین تفاهم‌نامه برای ساخت مسکن محرومان، ابتدای بهمن ماه امسال در تفاهمی سه‌جانبه با بنیاد مسکن و کمیته امداد، پرداخت ۵۰۰ میلیارد تومان به صورت بلاعوض را برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی خانواده تحت‌پوشش کمیته امداد، متعهد شدیم.

رئیس بنیاد مستضعفان افزود: در تفاهم‌نامه امروز نیز بنیاد مستضعفان پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان را به صورت بلاعوض در ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار ضعیفی که تحت‌پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند متقبل شد که در این تفاهم‌نامه، سهم بنیاد مستضعفان برای هر واحد مسکونی، ۵۰ میلیون تومان بلاعوض است.

فتاح یادآور شد: بنیاد مستضعفان در این تفاهم نامه، با پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان به صورت بلاعوض، زمینه خانه دار شدن ۲۰ هزار خانواده محرومی را که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، فراهم می کند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    0 0
    انشالا کی قراربسازن
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    0 0
    حداقل دویست هزارتا بسازید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس