حدودا یک سال پیش بود که ال جی و برادر ناخوانده ی خود، سامسونگ، با ترک ایران بازار پر التهاب کشور را ملتهب تر کردند. با وجود تلاش تولید کنندگان لوازم خانگی و همچنین  بالا بردن کیفیت محصولات خود، اما بسیاری از مردم انتخاب اول و اخر خود را محصولات برند های خارجی میدانستند.

ال جی یکی از این برند های محبوب بود که همراه سامسونگ 50 درصد بازار داخلی را در اختیار داشتند.

گرایش مردم به گوشی ال جی بیشتر شده بود و دلیل  این علاقه کیفیت بالای محصولات این شرکت کره ای بود. و البته ال جی هم در آن سال ها و حتی در دوره ی تحریم های گذشته، با حضور خود در ایران سود های بسیار زیاد بدست آورده بود.

گوشی جی پلاس دو سیم کارته همراه با ضمانت‌نامه گلدیران


 

اما ناگهان در سال  98 شایعه ای عجیب در فضای مجازی دست به دست وایرال شد؛ "شایعه ی خروج ال جی از بازار ایران"

در ابتدا کمتر کسی این خبر را باور کرد و پس از حضور چندین  ساله ی ال جی در ایران پذیرش ترک این شرکت از ایران برای همه سخت بود. این درحالی بود که پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های علیه ایران، ال‌ جی نیز در یک خبر رسمی خروج خود را از ایران تایید کرد.

جی پلاس یک ناجی تازه نفس

گوشی جی پلاس دو سیم کارته همراه با ضمانت‌نامه گلدیران

پس از خروج ال جی از ایران و شدت گرفتن تحریم ها، گلدیران شروع به تولید لوازم خانگی کرد.

“جی‌ پلاس” یک برند از زیرمجموعه‌های گلدیران است  و به “جانشین ایرانی ال‌جی ” نیز معروف است. این برند زمستان 1397 با عرضه محصولات تلویزیونی به بازارهای داخلی ورود کرد.

مدتی پس از تولید لوازم خانگی همچون تلویزیون، انواع یخچال فریزرها، دستگاه تصفیه  هوا و ... به عرصه ی گوشی های هوشمند نیز ورود کرد.

وجود ضمانت‌نامه و خدمات پس از فروش گلدیران باعث اطمینان بیشتر مردم به محصولات جی پلاس مخصوصا گوشی جی پلاس شده است.

معرفی انواع گوشی های جی پلاس

در حال حاضر جی‌پلاس دو محصول گوشی جی پلاس T10 و گوشی جی پلاس Q10 را ارائه کرده‌است. این دو گوشی اقتصادی، با توجه به امکاناتی که ارائه میدهند بسیار مقرون به صرفه هستند. بطوریکه در این رنج قیمتی یافتن محصولاتی با امکانات بیشتر و کیفیت بهتر از گوشی های جی پلاس تقریبا غیر ممکن است.

گوشی جی پلاس  T10

تی 10 اولین گوشی تولید شده توسط جی پلاس بود که مدلی  از موبایل ارزان قیمت تر نیز می‌باشد. این گوشی مجهز به یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی از نوع LCD بوده که دارای رزولوشن 1440 * 720 است. و از دوربین دوگانه بهره‌مند است که دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل و یک دوربین تشخیص عمق دیگر در کنار آن وجود دارد دوربین سلفی این گوشی نیز 2 مگاپیکسل است.

این گوشی از تراشه UNISOC SC9863A و یک پردازنده 8 هسته‌ای Cortex-A55 و یک باتری 3000 میلی آمپری پشتیبانی میکند.

گوشی جی پلاس  Q10

کیو 10 گوشی قوی تر و با کیفیت تری نسبت به تی 10 می‌باشد که با توجه به قیمت و کیفیت خود میتواند مقرون به صرفه باشد.

این گوشی از بدنه ای تمام پلاستیک بهره برده است. صفحه ‌نمایش کیو 10، IPS با اندازه 6.23 اینچی است که دارای رزولوشن 1520 * 720 می‌باشد.

 دوربین این گوشی دو بخشی است که دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل بوده و یک عمق سنج 2 مگاپیکسلی به کمکش آمده‌ و دوربین سلفی آن نیز 5 مگاپیکسل است.

از نظر سخت افزاری گوشی Q10 مجهز به یک پردازنده 64 بیتی 12 نانومتری Mediatek MT6761 Helio است که دارای4 هسته با فرکانس 8.1 گیگاهرتز است.

 Q10 مجهزبه یک باتری 3500 میلی‌آمپری است. و این گوشی با حافظه 32 گیگ و رم 3 گیگابایتی روانه ی بازار شده است.

گوشی جی پلاس همراه با ضمانت‌نامه گلدیران را از کجا تهیه کنم؟

گوشی جی پلاس دو سیم کارته همراه با ضمانت‌نامه گلدیران

پس از خروج ال جی و برند های مطرح و محبوب دیگر وهمچنین اعمال تحریم‌ها و تشدید آن ها ، باعث شد زمینه فعالیت و رشد برای برندهای داخلی فراهم شود بطوریکه در عرض چند ماه توانستن جایگاه نسبتا خوبی را در بازار ایران کسب کنند. حال شرکت های داخلی ای همچون گلدیران با تشکیل برند جی پلاس، در این بازار که گوشی های با کیفیت گران هستند، شروع به ساخت گوشی هایی ارزان و با کیفیت معقول و خوب کرده است.

مسئله ای که این برند را متمایز کرده است پشتیبانی و خدمات پس از فروش گلدیران میباشد.

فروشگاه آی موبو نماینده ی تخصصی محصولات جی پلاس می‌باشد که می‌توانید با خیال راحت از این فروشگاه اینترنتی گوشی جی پلاس را همراه با ضمانت‌نامه گلدیران تهیه نمایید. در صورت تمایل به خرید محصولات این برند میتوانید به سایت فروشگاه مراجعه کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس