کد خبر 1182113
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
کیه لینی

کاپیتان تیم ملی ایتالیا و تیم یوونتوس در آستانه بازی پورتو و یوونتوس گفت: مهدی طارمی مهاجم خطرناکی است.

به گزارش مشرق؛  در یکی از بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فردا چهارشنبه تیم پورتو پرتغال میزبان یوونتوس ایتالیا است.

«جورجیو کیه‌لینی» کاپیتان تیم یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در نشست خبری این مسابقه گفت: پورتو را به خوبی نمی‌شناسیم اما این بازی ۹۰ دقیقه نیست بلکه ۱۸۰ دقیقه است. بازی رفت خیلی مهم است.

کاپیتان یوونتوس درباره حضور «کریستیانو رونالدو» در یوونتوس تاکید کرد: کریستیانو بازیکن ویژه ای است. من خوش شانس هستم که با رونالدو کار می‌کنم. او در تیم ملی پرتغال است و این یک انگیزه برای رونالدو خواهد بود.

کیه‌لینی در خصوص شناختش از بازیکنان پورتو، به مهاجم ایرانی این تیم اشاره کرد و گفت: وقتی پورتو حریف یوونتوس شد من بلافاصله شروع به مطالعه و بررسی این تیم کردم. از قبل طارمی و «ماره‌گا» دو بازیکن بسیار مهم پورتو را می‌شناختم. آنها مهاجمان عالی هستند که می‌دانند چگونه با هم خوب بازی کنند. این بازیکنان در فضاها بسیار خطرناک هستند. نمی دانم «کرونا»، «اوتایوو» و «لوئیس دیاز» بازی می‌کنند یا نه اما نمی‌توانیم فضاها را به آنها بدهیم. باید آنها را محدود کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 43ساله IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    10 1
    مهدی جان طارمی دوستت دارم
  • IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    6 0
    افرین پسر
  • محسن اسکار پرسپولیسی IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
    3 0
    مهدی طارمی بازیکن خیلی بزرگی میشه و در بهترین تیمهای اروپا در لیگ قهرمانان میدرخشه و ثابت میکنه که یکی از بهترینهای تاریخ ایرانه،ولی ایران بازیکن بزرگ کم نداره ولی همه به اون چیزی که حقشونه نمیرسن،مثل علی کریمی جادوگر بی بدیل فوتبال ایران و حتی خوده علی دایی که در بایرن زیاد بهش بازی نرسید و در فینال لیگ قهرمانان بازیش ندادن،روبرو منچستر،امیدوارم طارمی و آزمون در تیم ملیمون باعث افتخاراته بزرگی بشن از جمله قهرمانی آسیا و رفتن به دور حذفی جام جهانی،به امید حق
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
    0 0
    افتخار هر ایرانی
    • امیر RO ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۱
      0 0
      داداش طارمی قبول دارم بازیکن خوبیه.ولی اصلا پا ب توپ نداره و ویرانگر نی.اونطور ک باید سرزنده و جلف باشه تو بازیش دیده نمیشه.اما شک نکن تو ایران بهترینه جون شم گلزنی بالایی داره.ساخته‌شده واسه گل زدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس