کد خبر 1171452
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵
رژیم‌صهیونیستی مدعی سرنگونی پهپادی از لبنان شد - کراپ‌شده

ارتش رژیم صهیونیستی عصر جمعه مدعی شد یک پهپاد که از لبنان وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی شده بود را سرنگون کرده است.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه مدعی شد که یک پهپاد را که از لبنان داخل حریم هوایی فلسطین اشغالی شده بود را سرنگون کرده است.

به گزارش خبرگزاری «رویترز»، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای عنوان کرد: «پهپاد در تمام مدت حادثه تحت نظارت نیروهای دفاعی اسرائیل بوده است.»

ارتش رژیم صهیونیستی در حالی این ادعا را مطرح می‌کند که در اواخر ماه اکتبر گذشته و در اوج آماده‌باش ارتش رژیم صهیونیستی، یک پهپاد شناسایی جنبش حزب‌الله لبنان وارد حریم‌هوایی فلسطین اشغالی شد و پس از تصویربرداری و بدون شناسایی از طرف دشمن، به خاک لبنان بازگشت.

در بیست و پنجم ماه اکتبر گذشته (۴ آبان ۹۹)، ارتش رژیم صهیونیستی رزمایش بزرگ پنج‌ روزه‌ای موسوم به «گلوله کُشنده» برگزار کرد که در آن، جنگ در چند جبهه بویژه جبهه شمالی (نزدیک مرز با لبنان و سوریه) را شبیه‌سازی کرد و یکی از اهداف اصلی دشمن در این رزمایش «شکست حزب‌الله» بود که جنگنده‌ها و بالگردهای این رژیم نیز در آن مشارکت داشتند.

در روز دوم این رزمایش، یکی از اهداف، «جلوگیری از ورود هر نوع پهپاد با اندازه‌های مختلف» بود؛ در همین حین و در اوج آماده‌باش دشمن، یک پهپاد شناسایی وابسته به مقاومت لبنان توانست از فراز منطقه «الجلیل» وارد فلسطین اشغالی شود و بدون اینکه رادارهای ارتش «اسرائیل» آن را شناسایی کنند، به آشیانه خود در لبنان بازگشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس