به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، ایساکو در حالی به این جایگاه دست یافت که امسال، علاوه بر مشکلات اقتصادی و تحریمهای ظالمانه، شیوع ویروس کرونا نیز بر دشواریهای تامین و توزیع قطعات یدکی و حوزه بازرگانی و فروش افزوده بود و این مهم با تلاش مضاعف مدیران و کارکنان، برنامهریزی مدون و هدفمند و برگزاری کارگروههای مختلف در حوزه خدمات پس از فروش با هدف حفظ و ارتقای رضایت مشتریان میسر شد.
همچنین این مجموعه که یازده سال متوالی مقام اول خدمات پس از فروش صنعت خودرو در کشور را کسب کرده، در پاییز امسال و بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در شاخص رضایت مشتریان با ۱۷ امتیاز ارتقا نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد بیسابقهای را نیز در این حوزه تجربه کرد و به بالاترین امتیاز کسبشده در تاریخ ایساکو دست یافت.
گفتنی است، در همایش مذکور که با حضور مقامات کشوری، مدیران سازمان مدیریت صنعتی و مدیران بنگاههای اقتصادی کشور در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد، سازمان مدیریت صنعتی، ۵۰۰ شرکت برتر ایرانی را بر اساس ۳۳ شاخص ارزیابی و معرفی کرد.