از شایعه تا واقعیت درگیری کشاورزان شرق اصفهان با پلیس - کراپ‌شده

امروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن برخی از کشاورزان در شرق اصفهان تلاش برای جلوگیری از انتقال فاضلاب به منطقه سگزی را داشتند که با حضور با نیروی انتظامی همراه و پس از مدتی این درگیری مرتفع شد.

به گزارش مشرق، اسفندیار امینی در مورد تجمع امروز کشاورزان اظهار کرد: در حال حاضر آب در بخش های دیگر برداشت می‌شود  اما کشاورزان کشتی ندارند.

دبیر اجرایی صنف کشاورزی اصفهان تصریح کرد: همچنین مصوب شده بود که فاضلاب تصفیه‌خانه‌های شمال، شرق، جنوب و بهارستان و سپاهان‌شهر که در محدوده شهرستان اصفهان است، تصفیه تکمیلی شده و در اختیار حق‌آبه‌داران قرار گیرد.

وی افزود: متاسفانه این اتفاق نیفتاد و بخشی از آن نیز فروخته شد و اخیراً کشاورزان متوجه شدند که بخش دیگری از این پساب را نیز قصد دارند به جاهای دیگر منتقل کرده و استفاده کنند؛ حرف اصلی کشاورزان این است که مصوبات پس چه زمانی قرار است اجرایی شود.

امینی گفت: از مصوبات فقط مختصر سازماندهی رودخانه انجام که آن هم در حال حاضر  متوقف شده است

به گزارش مشرق امروز فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن برخی از کشاورزان در شرق اصفهان تلاش برای جلوگیری از انتقال فاضلاب به منطقه سگزی را داشتند که با حضور با نیروی انتظامی همراه و پس از مدتی این درگیری مرتفع شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    1 0
    نامدیران از زمستان پارسال آب زاینده رود را بی نهایت باز کردند و حتی در سراسر تابستان تا بالاخره آب پشت سد زاینده‌رود خشک شد و امسال کشاورزان اصفهانی دچار بحران خواهند شد.
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    1 0
    نه ما درگیری نداریم با کسی ،نه دشمنی با کسی نداریم ،من حق ام رو می خواهم ،دومن ،از ناموس ام دفاع می کنم ،مردم کجای این حرف من ناحساب است ،همه جواب بدن اعتراض کنندگان
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
    0 0
    یک زمانی خوراسگان دارای چاههایی به خاطرآب فراوان وزمین حاصلخیز شبانه روزبه کاربودندولی الان به خاطرخشکسالی دریغ ازآن که دیگرکشاورزی رونقی ندارد.بایدبه فکرکشاورزی روش گلخانه ای واستفاده ازآبیاری قطره ای بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس