تجربه لذت بخش با اجاره اسپورتیج را از دست ندهید. برای اجاره اسپورتیج می توانید به دو صورت اجاره بدون راننده و باراننده اقدام کنید.

روش اول به این صورت است که خودرو اسپورتیج بدون راننده با تعداد روز مشخص شده در اختیار شما قرار میگیرد. برای استفاده از خدمات اجاره اسپورتیج بدون راننده نیاز به ارائه مدارکی است که هر شرکت اجاره خودرو شرایط متفاوتی را در نظر گرفته است.

اجاره اسپورتیج – از شرایط و مدارک لازم اطلاع دارید؟

شرایط اجاره اسپورتیج بدون راننده چیست؟

برای اجاره خودرو اسپورتیج بدون راننده شرایط مناسبی برای مشتریان در نظر گرفته شده است. این شرایط به این صورت است که موسسه اجاره خودرو با دریافت مدارک و ضمانت ماشین را برای تعداد روز مشخص دراختیار شما قرار می دهد.

تمامی خودروهای بدون راننده در برابر خطراتی که ممکن است در طول اجاره برای مشتریان پیش بیاید تحت پوشش کامل بیمه بدنه هستند. البته پوشش بیمه در شرکت های مختلف متفاوت است.برای مثال شرکت اجاره خودرو سعادت رنت بالاترین سطح پوشش بیمه بدنه و شاخص را داشته. برای اطلاع کامل از روند اجاره خودرو می توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید.

شرایط اجاره اسپورتیج با راننده چیست؟

شرایط اجاره اسپورتیج با راننده معمولا ساده تر می باشد. به عنوان مثال نیاز به ارائه مدرک یا وعدیه خاصی ندارید. شما می توانید هزینه جای خواب و غذای راننده را پرداخت کنید یا خودتان این گزینه ها را تامین کنید.

ویژگی های برتر اسپورتیج نسبت به دیگر خودروها چیست؟

کیا اسپورتیج یک خودروی SUV  است که با ظاهری کراس اوور توانسته در بین ماشین های شاسی بلند جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد. ظاهر زیبا و لوکس و مشخصات فنی بی نظیر این خود را در رده ماشین های پر کابرد اجاره خودرو قرار داده است. قیمت اجاره اسپورتیج با توجه به امکاناتی که دارد قابل مقایسه با دیگر ماشین های لوکس نیست.

خودرو کیا اسپورتیج مدل ۲۰۱۶ دارای موتور ۴ سیلندر با قدرت ۱۷۷ اسب بخار و حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت می باشد.

کیسه های هوای راننده – سرنشین – جانبی، صندلی برقی و گرمکن، پنجره برقی و یخ زدایی شیشه های جلو و عقب بخشی از امکانات رفاهی این خودرو است. از دیگر امکانات نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

· سنسور باران – سنسور نور

· سقف پانوراما و قطب نما

· کیلس و استارتر

· آینه های برقی (آینه های الکتروکرومیک)

· کروز کنترل و سنسور پارک

· سیستم مدیریت پیمایش

اجاره اسپورتیج در تهران

اجاره اسپورتیج در تهران یکی از پرطرفدارترین انتخاب ها برای کرایه خودرو می باشد. شما ممکن است قصد داشته باشید برای اجاره ماشین اسپورتیج، به صورت ماهانه، هفتگی و یا روزانه اقدام کنید. جهت اجاره ی اسپورتیج کافی است بعد از انتخاب موسسه اجاره خودروی مناسب، از طریق تماس تلفنی یا به صورت آنلاین (از طریق وبسایت) اقدام کنید. اسپورتیج از انواع خودروهای خارجی است. در واقع می توان گفت در دسته خودروهای لوکس قرار می گیرد. اگر به دنبال کیفیت بالاتر و خودروهایی با رفاه بیشتر از خودروهای جامعه هستید، اسپورتیج گزینه ی خوبی برای شما خواهد بود.

 مدارک لازم برای اجاره خودرو (اسپورتیج)

مدارک لازم برای اجاره خودروبا توجه به این که اتباع ایرانی باشید یا خیر – در دسته افراد کارمند، شاغل دولتی و یا نظامی قرار بگیرید، متفاوت است. همچنین اگر بخواهید با راننده خودرو اجاره کنید یا بدون راننده، مدارک متفاوتی نیاز است. البته که توضیحات تکمیلی تر در لینک قرارداده شده موجود است. محبوب ترین موسسات اجاره خودرو آن دسته از شرکت ها هستند که با درنظر گرفتن ساده ترین شرایط خودرو مورد نیازتان را به شما اجاره دهند. به طور مثال می توان گفت اگرساکن ایران باشید بدون چک هم می توانید خودرو اجاره کنید ( سفته دهید).

**این محتوا تبلیغاتی است**

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس