کد خبر 1181269
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶
اسدی: پرسپولیس احیا شده و به شرایط عالی اش برگشته/ حاشیه‌ها سیر نزولی گرفته‌اند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس احیا شده و به شرایط عالی خودشان برگشته‌اند.

به گزارش مشرق، ابراهیم اسدی در خصوص تقابل پرسپولیس مقابل پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس در نیمه اول روند معمولی داشت اما در نیمه دوم با تفکرات و برنامه‌های کادرفنی توانستند بازی را در دست بگیرند. آنها روی تاکتیکی کار کرده بودند به گل رسیدند و موفق شدند برنده از زمین بیرون بیایند.

وی تصریح کرد: در دو سه بازی اخیر می‌بینیم که نظم و انضباط به تیم برگشته است. شرایط حاشیه‌ای که درست شده بود سیر نزولی پیدا کرده، بازیکنان شرایط بهتری از نظر روحی و روانی دارند و می‌توانند راحت‌تر بازی کنند. در چند بازی اخیر روند روبه پیشرفت آنها را دیده‌ایم. 

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس جای استقلال را گرفت/ شاگردان یحیی یک امتیاز تا قهرمانی نیم فصل +فیلم

مهاجم اسبق پرسپولیس با اشاره به نوع بازی پیکان گفت: پیکان در ابتدا برای دفاع کردن آمده بود اما بعد از اینکه گل خورد تلاش کرد بازی را مساوی کند و حتی نتیجه را برگرداند. آنها یک شوت خوب از پشت محوطه هم زدند اما پرسپولیس باتجربه‌تر و بهتر عمل کرد. 

اسدی در مورد داوری این مسابقه عنوان کرد: داوری خوب بود و مشکل خاصی نداشت.

وی در خصوص اینکه پرسپولیس با پیروزی در بازی بعدی می‌تواند عنوان قهرمان نیم‌فصل را به دست بیاورد، اظهار داشت: ان‌شاالله این اتفاق بیفتد و دوباره پرسپولیس سیر صعودی خودش را پیدا کند. پرسپولیس در چهار پنج سال اخیر منظم‌ترین و با شخصیت‌ترین بازیکنان را داشته و توانسته حقش را در این سال‌ها بگیرد. امیدوارم در نیم‌فصل به قهرمانی برسند تا از نظر روحی و روانی این تفکر ایجاد شود که می‌توانند در آخر فصل هم قهرمان باشند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه آیا این تیم پس از جبران امتیازات از دست رفته می‌تواند پنجمین قهرمانی متوالی را به دست بیاورد، گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد. به خاطر بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و شرایطی که به وجود آمد پرسپولیس در دو سه بازی افت داشت و نتوانست نتیجه بگیرد. در هر تیمی سیر نزولی و صعودی به وجود می‌آید اما الان بازیکنان احیا شده و به شرایط عالی خودشان برگشته‌اند. این مساله در چند بازی اخیر خودش را نشان داده، امیدوارم دوباره بتوانند قهرمان لیگ برتر شوند و ثابت کنند این قهرمانی‌ها الکی نبوده است.

وی افزود: جای هواداران خالی است. ان‌شااالله کرونا از بین برود و شاهد پر شدن استادیوم باشیم تا بچه‌ها بتوانند با ذوق و شوق بیشتری در مسابقات حاضر شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    9 20
    پرسپولیس احیا نشده، لیگ مهندسی شده است. وقتی در هفته های اول لیگ رییس هیات مدیره در فضای مجازی می نویسد که خبرهای خوبی در راه است قرار است قهرمان شویم. و بعد از این نوشته داورها همه بازی ها را برایشان در می اورند یعنی بازیهای لیگ نمایش است والا بابامسعود با اسنپ جام را برای تیم مورد علاقه اش ارسال کرده!
    • amir IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      21 1
      همین تخیلاتتون باغث شده که زنگ تفریح لیگ و سوژه خنده خاص و عام باشید
    • بابا مسعود IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      10 2
      تا شما استقلالیها و مربیاتون توی این تفکر و احوالات باشید مطمئن باشید به جایی نمی رسید باید سرتون بندازید پایین دنبال برنامه ریزی برای خودتون باشید علی الخصوص مربیانتون -اگر پرسپولیس هم افت کنه قطعا" شما قهرمان نمی شید سپاهان ،فولاد و تراکتور و بعضی از تیمهای شهرستانی دیگه از شما با برنامه تر و پیشکسوتای متحد تر و مدبرتری نسبت به استقلال دارند. به نظر من استقلال داره چوب قهرمانی های پوشالی و مشکوک دوران قلعه نوعی رو می خوره چون ثمره اون دوره به ظاهر طلایی ، پیشکسوتایی مثل اکبرپور ،فکری ،امیرحسین صادقی ،عمران زاده ،نیکبخت و .....برای امروز استقلال بجا گذاشته ،مشکل استقلال ریشه ای و تو رفتار و منش اوناست و بنیانگذارش هم کسی نیست جز ژنرال قندالی
    • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      10 0
      خخخخ تیم باید شخصیت قهرمانی داشته باشه که داره
    • جواد IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      0 1
      اتفاقا در جواب اق امیر این فقط کیسه نیست که اینا را میگه بلکه تمام تیم ها معترض هستن بجز تاتار که دییدی اصلا اعتراض به داور نداشت تازه اخر بازی تو مصاحبه هم کلی ذوق زده بود که تونسته یه خدمتی بکنه
    • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      1 0
      تیم سپاهان وقتی شخصیت قهرمانی گرفت وحتی گزینه محتمل قهرمانی شد که به جای انداختن ناکامی ها گردن وزیر و وکیل ،به تلاش برای رسیدن به هدف پرداخت به جای توجیه اشتباهات خود تلاش کرد تا آنها را بر طرف کند واین پیشرفت چشم گیر را مدیون سرمربی بافرهگ و باشخصیت خود محرم نویدکیا است ولی استقلال تا زمانی که دیگران را مسول ناکامی خود بداند و مشکلات خود را به جای رفع کردن ،گردن دیگران بیاندازد حتی ممکن است به رده های پنجم وششم تر سقوط کند دقیا مثل دولت که قبلا کوتاه خود را گردن دولت قبل می انداخت وحالا گردن آمریکا وتحریم هایی که از قبل وجود داشتند می اندازد
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
      0 0
      اقا رضا اون هفته های اول رئیس هیات مدیره رسول پناه بود افاضاتشونم که کف خیابون ایراد کردن حاکی از قهرمانی نیم فصل نبود و کلا کمر به نابودی تیم بسته بود و تیر خلاصشم بشار بود، اصلا قهرمانی آسیا رو همین آدم از ما گرفت با بیرون ریختن بازیکنای ما، مگه چقد گذشته که فراموش کرده باشیم؟ ما رو نابود کردن، حالا مهندسی کنن ببریم؟ عقلشون کم شده یا مارو یه چی فرض کردی؟ما باید طلبکار باشیم نه شما!
  • طاها IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    9 0
    برادران وطن فروش شماها فعلا برید یخ ببندید
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    7 0
    ای کاش اقلا تیم ها از نظر تاکتیکی هم یه کم خوب بازی می کردند تا بعد بحث مهندسی و داوری و ... رو پیش میکشیدند. در ضمن در آسیا هم برای پرسپولیس مهندسی و برنامه ریزی شده بود!؟!؟ کمی منصف باشیم و فقط به تیم خود و رفع ضعف های آن از سرمربی و کادر فنی گرفته تا کاپیتان ها... بپردازیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس