کد خبر 1180929
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
بورس نمایه

به عقیده کارشناسان، بورس در مرحله تقابل عرضه و تقاضا قرار دارد و اگر تقاضا بتواند مقاومت یک میلیون و ۲۷۵ هزار واحد را بشکند روند مثبت خواهد بود.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در جریان معاملات امروز بازار سهام عرضه بیشتر شد همچنین بازگشایی نمادهای فملی و شبندر باعث شد تا شاخص کل رشد کند.

سلمان نصیرزاده، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با کم شدن تقاضا در بازار سهام گفت: حجم و ارزش معاملات در بازار سهام کم  و این نشان از کم‌عمق بودن بازار سهام است. از لحاظ تکنیکالی شاخص کل و برخی از سهم‌ها به مقاومت برخورد کردند که فکر می‌کنم معاملات چند روز آینده تقابل عرضه و تقاضا در بازار سهام است.

بیشتر بخوانید:

بورس سبزپوش شد و با رشد کارش را آغاز کرد

این کارشناس در ادامه گفت: هنوز ابهامات در بازار سهام وجود دارد. مسائلی مانند بودجه، مذاکرات و قیمت ارز هنوز مشخص نشده است و از این لحاظ باید به بازار سهام حق داد.

این کارشناس در رابطه با معاملات روزهای آینده گفت: امروز و فردا روزهای مهمی برای بازار سهام است اما باید حجم معاملات بیشتر شود و اگر بازار سهام بتواند مقاومت خود را بشکند تا محدوده یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد رشد خواهیم داشت اما اگر این محدوده شکسته نشود شاخص کل در حوالی یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد تثبیت می‌شود.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    1 0
    ........و از این لحاظ باید به بازار سهام حق داد. یعنی فقط بازار سهام حق دارد و بازار خودرو، مسکن، ارز، طلا، مواد غذایی و... حق ندارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس