سرتیپ حیدری

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ولایت فقیه را صراط مستقیم می‌دانیم گفت: امیر سیاری شهید زنده است، سپهسالار دریاهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» در پنجمین جشنواره سازمانی و دومین جشنواره ملی ایده‌پردازی شهید نامجو نیروی زمینی ارتش، گفت: ولایت فقیه را صراط مستقیم می‌دانیم و بالاترین نعمت را هم که در سوره حمد اشاره شده ولایت می‌دانیم ما در این همایش نخبگانی را سفارش کردیم.

بیشتر بخوانید:

امیرحیدری: رزمایش‌های اخیر حامل پیام‌های روشنی برای دشمنان بود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ۲۸ طرح لبیک هر کدام جامع هدف خودشان را دارند و با این طرح‌ها نیروی زمینی را اداره می‌کنیم و یکی از مباحث ما دانش بنیان کردن نیروی زمینی است و در جشنواره شهید نامجو این کار را انجام می‌دهیم.

حیدری تصریح کرد: علم آنقدر زیبا، مهم و دارای درجه اعتلاست که خداوند متعال خود را عالم می‌داند و اول صنف عالم بودن برای خودش قایل است، امام محمدباقر (ع) شکافنده علوم بودند، تمام علوم امروز نشئت گرفته از علم سر الهی است.

فرمانده نزاجا اظهار داشت: با توجه به تأیید مقام معظم رهبری بر کارآمد کردن یگان‌ها، این جشنواره هم احترام به منویات فرمانده معظم کل قواست.

امیر «محمدحسن باقری» نیز در پنجمین جشنواره سازمانی و دومین جشنواره ملی ایده پردازی شهید نامجو نیروی زمینی ارتش، گفت: مهمترین سرمایه ما تفکر و اندیشه است و میدان جنگ را اداره می‌کند، با ابتکار و توان فکری متخصصین پیشتازه حوزه تحقیقات و ایده‌پردازی هستیم، گاهی این ایده‌ها فرصت نوآوری پیدا نمی‌کند.

وی ادامه داد: مرزشکنی دانش به تعبیر مقام معظم رهبری باید محقق شود، اگر ایده‌های های نو داشته باشید و باید حرف تازه بزنیم، باید ببینیم دشمنان ما در جنگ آینده کدام کشورها هستند و چه آموزشی برای مواجه با آن‌ها نیاز داریم؟ یافتن پاسخ آن در گرو مرز شکنی‌ها در آینده است.

معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: همه ایده‌ها و طرح‌ها کاربردی است و باید در راستای هدایت اندیشه‌ها به سمت اندیشه‌های کشف نشده حرکت کنیم و باید دشمن را غافل‌گیر کنیم.

باقری اظهار داشت: در ستاد کل نیروهای مسلح از این موضوع استقبال می‌کنیم، شرایط را برای نخبگان این زمینه فراهم کنیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس