کد خبر 1180447
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
بورس نمایه

شروع معاملات این هفته از بازار سهام با روند صعودی نمادهای شاخص‌ساز همراه بود و شاخص‌کل بیش از ۳ درصد رشد کرد و به یک میلیون و ۲۵۳ هزار واحد رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، کم کردن دامنه نوسان منفی سهم‌ها فشار فروش در بازار سهام را تقریبا از بین برد و بورس بر موج تقاضا سوار شد و در جریان معاملات امروز بیش از ۳ درصد رشد کرد.

علی خسروشاهی، کارشناس بازار سهام در رابطه با ادامه معاملات این هفته از بازار سهام گفت: معاملات این هفته از بازار سهام مثبت خواهد بود و احتمالا شاخص کل تا پایان معاملات این هفته از بازار سهام کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را پس خواهد گرفت. اما برای پیش‌بینی ادامه روند بازار سهام باید تا از بین رفتن اثر کم کردن دامنه نوسان که مانند مسکن عمل کرد صبر کنیم.

این کارشناس در ادامه گفت: بازار سهام برای رشد بالای شاخص یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد به انگیزه نیاز دارد و فعلا این انگیزه در بازار سهام وجود ندارد و باید اخبار خوبی در رابطه با بهتر شدن روابط دیپلماتیک به بازار سهام برسد و از تصمیمات مخرب داخلی نیز پرهیز شود.

این کارشناس در رابطه با ورود پول به بازار سهام گفت: بازار سهام کمبود نقدینگی دارد و بازگشت پول نیازمند بازگشت اعتماد است که فکر نمی‌کنم جلب اعتماد به این زودی‌ها محقق شود و بی‌اعتمادی به بورس حتی در میان بازیگران بزرگ نیز زیاد است.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    2 3
    هنوز زوده . بازار بورس در دولت روحانی نابود خواهد شد
  • بانوی ایرانی IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    2 1
    به نظر بنده آقای روحانی فرد بینظیرودوست داشتنی مملکت ما هستند ومانند آقای خاتمی خواهان زیادی دارندولی ادمهای بیشرفی تو این مملکت هستند که دوست دارند نام ایشونو خراب کنند آقای روحانی هروقت خواست صحبتی در مورد بورس کند بر عکس اونو انجام دادند تا نام ایشونو خراب کنن در ضمن تحریم چه ربطی به آقای روحانی داشت ایشون تمام سعیشونو کردند ولی ترامپ قمارباز بیشرف کلا همه چی رو بهم ریخت من اگر جای اقای روحانی بودم هرکس ضد تصمیمات من انجام میداد کلا محوش میکردم در ضمن میخوان وضع بورسو درست کنند وبگن که روحانی رفت مملکت آباد شد ولی اینجوری نیست امیدوارم بعضی مردم نادان زود اینو متوجه بشن
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      0 0
      عزیزم همشون آدمای خوبین آدم بد نداریمتو اوج زیر پامون خالی کردن پسرم کل مملکت رو اختلاس برده اول باید خودمونو درست کنیم آمریکا که همون شیطان هست ولی ما چی انقلاب اول انجام شد حالا انقلاب دوم یعنی اصلاح امور ظلم نکردن به کارگر، برداشتن رشوه خواری اداری، اول باید خودمون خودمون درست کنیم خداوند بالا سرمون هست همه چی حساب کتاب داره
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    1 0
    بذار اول صعود کنه بعد بیا بگو
    • علی DE ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      0 1
      درودبرشما....روحانی وخاتمی هردوتاابدعزیزملت باقی خواهندماند.‌‌..وبردلها حکومت میکنند..هجمه ها وتهمت ها هرچه بیشتر ...عزت اینها بیشتر
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
    0 0
    از جان بورس چی می خواهید چرا این بازی را با دلار نمیکنید ....نابود شدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس