کد خبر 118025
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۲۰

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: تا پایان تابستان امسال تمامی ایستگاههای مترو مجهز به فروشگاه های زنجیره ای کتاب می‌شوند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، علی محمد قلی ها با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درجریان بازدید ازنمایشگاه بین المللی کتاب گفت: ایشان در تذکری لزوم دسترسی آسان مردم به کتاب را یاد آوری کردند که  با توجه به تردد بسیار بالای شهروندان در ایستگاه های مترو برنامه ریزی های لازم برای ایجاد فروشگاه های زنجیره ای کتاب در تمامی ایستگاهها انجام شد.
 
وی ادامه داد: تمامی ایستگاههای متروی تهران تا پایان تابستان امسال مجهز به این فروشگاه‌های زنجیره ای می شوند. همچنین تلاش می کنیم تنوع عناوین و...نیز در عرضه کتاب ها رعایت شود.
 
قلی ها با اشاره به ساماندهی غرفه های کتاب موجود در برخی از ایستگاه های مترو گفت: کتاب های عرضه شده در این غرفه ها از تنوع کم تری برخورددار بودند و به شکل محدودی کتاب در این مکان ها عرضه می شود اما در طح جدید برنامه های گسترده ای برای عرضه آسان کتاب به شهروندان داریم.
 
وی در ادامه با اشاره به دریافت گواهی ایزو 9001 توسط شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: تمامی ایستگاه های آبگرفته و سایر ایستگاه های مترو بازدید و گواهی استاندارد آن تمدید شد.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس