کد خبر 1179822
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
وقوع بهمن

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: با توجه به روند افزایش نسبی دما تا سه شنبه هفته آینده، در ارتفاعات و دامنه‌های کوهستانی البرز ذوب برف و وقوع بهمن دور از انتظار نیست.

به گزارش مشرق، محمد اصغری در گفت‌وگو، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در سواحل خزر، ارتفاعات البرز و خراسان شمالی بارش پراکنده و گاهی وزش باد داریم که این شرایط بعد از ظهر در دامنه‌های جنوبی البرز نیز حاکم است.

بیشتر بخوانید:

افزایش دما همچنان ادامه دارد

وی با بیان اینکه روز آینده در اغلب مناطق کشور آسمان صاف است، گفت: روز شنبه ۲۵ بهمن در سواحل خزر و اردبیل وزش باد شدید موقت و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: یک‌شنبه هفته آینده تا سه‌شنبه جوی پایدار در اغلب ‌نقاط کشور حاکم است بنابراین کلان‌شهرها و شهرهای صنعتی ‌با افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا مواجه خواهند بود.

اصغری ادامه داد: بعد از ظهر سه شنبه ۲۸ بهمن سامانه بارشی از غرب و شمال غرب وارد کشور می‌شود و موجب ابرناکی و بارش پراکنده در این مناطق خواهد شد.

وی افزود: روز چهارشنبه با ادامه ورود سامانه بارشی به غرب کشور در شمال غرب، غرب برخی مناطق جنوب غرب و دامنه‌های جنوبی البرز در البرز، قزوین و تهران بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید داریم.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: روز چهارشنبه در ارتفاعات البرز و زاگرس بارش برف و در ایلام و خوزستان‌ وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

اصغری افزود: با توجه به روند افزایش نسبی دما تا سه شنبه هفته آینده در ارتفاعات و دامنه‌های کوهستانی البرز ذوب برف و وقوع بهمن دور از انتظار نیست.

وی در تشریح وضعیت جمعیت پایتخت اظهار کرد: آسمان تهران روز آینده صاف گاهی همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۷ درجه و هفت درجه خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۲۹ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۵ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

اصغری ادامه داد: روز آینده در ۱۲ مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    3 0
    گرمایش زمین منجر به کاهش بارش برف شده و در تهران برف نیامد.
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    5 0
    چقد گرم شده پختم . انگار فروردینه !
  • حیدر صالح IR ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    1 0
    برجام را زنده نگه دارید تا علاوه بر آب خوردن ریزش بهمن هم درست بشه !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس