کد خبر 1179819
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵
وزارت بهداشت نسبت به خیز چهارم کرونا هشدار داد

سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: هرگونه ساده انگاری و سهل انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند منجر به ایجاد خیز چهارم بیماری در کشور شود.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری، بعد از ظهر پنج شنبه ضمن ارائه آمار روزانه کرونا، به تشریح وضعیت بیماری کووید ۱۹ در کشور پرداخت و افزود: با توجه به ناپایدار بودن شرایط بیماری در تمامی استان‌ها، هرگونه ساده انگاری و سهل انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند منجر به ایجاد خیز چهارم بیماری در کشور شود.

بیشتر بخوانید:

 پیک چهارم کرونا تمام سنین را درگیر خواهد کرد

وی اظهار کرد: افزایش موارد بستری در برخی نقاط استان خوزستان از جمله شهرستان‌های اهواز و شادگان و برخی شهرستان‌های جنوبی استان آذربایجان غربی بسیار نگران کننده است.

لاری ادامه داد: امیدواریم با همکاری هم‌وطنان عزیز در عمل به توصیه‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه حضور در تجمعات خانوادگی با همراهی یکدیگر مانع از ایجاد خیز جدید بیماری در کشور شویم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    9 1
    یا ۲۲ بهمن تموم شد یا منتظر مریض شدن شرکت کنند های راهپیمایی هستید
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
    0 0
    جناب نمکی شما در دولت حضور دارید و قدرت دست شماست پس چرا فقط هشدار ؟؟؟؟؟؟؟؟ فرض را بر این بگذارید همه نقاط کشور قرمز است و قوانین سختگیرانه بگذارید و به رئیس‌ تان هم بگویید اگر دلسوز سلامتی وجان مردم است اقشار آسیب پذیر را به درستی و واقعی حمایت کند وبه حرف و هشدار اکتفا نکنید شما دولتید و مجریه . با هشدار بدون تدبیر و کار روان مردم را می خورید و اضطراب را زیاد می کنید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس