لاری نمایه

تعداد جانباختگان ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت و به ۵۸ هزار و ۳۸ نفر رسید.

به گزارش مشرق، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد:  از دیروز تا امروز (دوشنبه، ۱۳ بهمن) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیص، ۶ هزار و ۵۹۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۸۱۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۲۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۳۸ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۲۱۶ هزار ۳۰۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۳ هزار و ۸۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری ادامه داد: تا کنون ۹ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۲۵۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

آخرین وضعیت استان‌های کشور از نظر شیوع بیماری کرونا

او بیان کرد: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: شهرستان‌های نارنجی در استان‌های شمال و شامل آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و صومعه سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ..... IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    2 0
    به سلامتی استخرها باز شد جشنواره فیلم فجر هم که شروع به کار کرد.همه جا بازشده.خب آماردادنتون چیه؟؟؟؟ماسک بزنیم بریم استخر مشکلی نیست؟؟؟؟خب چرا هر روز اعلام میشه رعایت دستورالعمل ها پایین اومده؟؟؟معلوم نیست چی به چیه.فکر کنم عید درخشانی هم امسال داریم.
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 0
    زمین دیگه مث قبل کرونا نمیشه
  • ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۳
    0 0
    لطفا بکمک بسیج و طرح شهید سلیمانی در دو استان شمالی شتافته تا خصوصا از جمله باغات میوه و بازار روز را رصد کنند ... همین بچه های سر جاده میوه و اجناس فروش هم . بلکه آمار پایین بیاد . ورودی شمال هم فکری بحالش بکنید . حداقل تست هنگام ورود یا خروج انجام شود . پولش هم بگیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس