کد خبر 1179799
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸

کیش یکی از جزیره‌های زیبای استان هرمزگان است که تعداد زیادی از امکانات تفریحی، هتل‌های متنوع و رستوران‌های جذاب را کنار آب‌های خلیج‌فارس دراختیار مسافران می‌گذارد. کیش یکی از بهترین مقاصد گردشگری کشور بوده و سالانه میزبان هزاران مسافر می‌شود. این منطقه آزاد گردشگری را با توجه به شرایط آب‌وهوایی و سواحل بکر و زیبایش در سال‌های اخیر به‌عنوان قطب گردشگری کشور می‌شناسند. به همین دلیل در طول سال تورهای زیادی به این جزیره سفر می‌کنند؛ این تورها اقامت مسافران خود را در بهترین هتل های کیش رقم می‌زنند. این هتل‌ها عبارت‌ هستند از هتل داریوش کیش، هتل ترنج، هتل ایران، هتل میراژ کیش و... که جزو بهترین هتل‌های کشور هم محسوب می‌شوند. 

اقامت در بهترین هتل‌های کیش چقدر هزینه دارد؟

هتل میراژ

هتل پنج ستاره میراژ یکی از لوکس‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های جدید جزیره زیبای کیش بوده که در سال ۱۳۹۷ به بهره‌برداری رسیده است. ساختمان این مجموعه با معماری خاص و مدرن در هشت طبقه بنا شده و ۱۷۸ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات و تجهیزات مدرن و چشم‌انداز زیبای روبه دریا دارد. این هتل را می‌توان جزو بهترین هتل‌ های کیش دانست و در آن اقامتی بی‌نظیر را تجربه کرد.

موقعیت مکانی هتل میراژ

اقامت در بهترین هتل‌های کیش چقدر هزینه دارد؟

هتل میراژ کیش با قرارگیری در بلوار دریا و نزدیکی به مراکز خرید و اسکله تفریحی یکی از بهترین هتل‌ها برای اقامت در کیش است. این هتل تا ساحل و اسکله بزرگ تفریحی فاصله‌ 800 متری دارد. همچنین فاصله 850 متری هتل پنج ستاره میراژ کیش تا پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف، مزیت دیگر این هتل است. از دیگر فاصله‌های نزدیک این هتل با محل‌های مهم به مراکز خرید مریم و ونوس می‌توان به فاصله ۴۵۰ متری اشاره کرد.

خدمات و امکانات هتل میراژ

ساختمان این هتل از خدمات و امکانات رفاهی نظیر استخر، سونا، لابی، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، پله اضطراری، فتوکپی، فکس، پرینتر، کافی شاپ، اتاق چمدان، روزنامه، آتلیه تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، خشکشویی، پذیرش ۲۴ ساعته، دستگاه واکس کفش و سیستم اعلام حریق برخوردار است.

تاکسی سرویس، خدمات باربری، پارکینگ، فضای سبز، جکوزی، سالن بیلیارد، شبکه پخش فیلم، کرایه اتومبیل، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در طبقات و... از دیگر امکانات هتل میراژ هستند.

همچنین از امکانات و خدمات رفاهی اتاق‌های این هتل می‌توان به میز تحریر، کمد لباس، حمام، لوازم بهداشتی، روم سرویس، چای‌ساز، بالکن، رخت آویز، تلویزیون، یخچال، مینی‌بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، اینترنت، سیستم گرمایشی و سرمایشی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، آب رایگان، IPTV، صبحانه، شبکه پخش فیلم، مبلمان، آباژور، سیستم اطفای حریق، سرویس بهداشتی اشاره کرد. از دیگر هتل‌های کیش که این امکانات را دارد، می‌توان به هتل داریوش کیش اشاره کرد.

قیمت تور کیش

مهم‌ترین فاکتور خرید یک تور مناسب قیمت آن است با شرایط کنونی کشور و پایین و بالا شدن قیمت دلار قیمت دقیقی نمی‌توان قیمت دقیقی برای تورهای کیش تعریف کرد. البته درست است نمی‌توان قیمت دقیقی را مشخص کرد؛ ولی امکانات سفر مانند کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل، فصل‌های مناسب کیش، زمان سفر از نظر روزهای هفته، رفتن به مکان‌های دیدنی، بلیط رفت یا رفت و برگشت، ترانسفر، وعده‌های غذایی با هتل و... در قیمت پایانی این تور تاثیر زیادی دارد. پروازهای کیش از سراسر ایران همه روزهای هفته انجام می‌شود؛ به‌دلیل شلوغی این خط هوایی پروازهای چارتری زیادی را به کیش برنامه‌ریزی می‌کنند که قیمت بسیار مناسبی نسبت به پروازهای سیستمی دارد. شما می‌توانید برای اطلاع از آخرین قیمت تورهای کیش به صفحه تور کیش علی بابا مراجعه کنید و با وارد کردن تاریخ سفر از آخرین قیمت تورها براساس هتل و امکانات دیگر مطلع شوید.

تورهای کیش ارزان و لحظه آخری

اقامت در بهترین هتل‌های کیش چقدر هزینه دارد؟

یکی از راه‌های کاهش هزینه در تورهای کیش استفاده از تور لحظه آخری است. خرید تور لحظه آخری برای مسافران و گردشگران بسیار مناسب و جذاب به‌نظر می‌رسد؛ ولی قبل از خرید این تور حتما امکانات تور را بررسی کنید. دلیل ارزان بودن تور لحظه آخری فقط تکیمل ظرفیت این تور است. به طور معمول این تورها ظرفیت کمی دارد و برای کسانی که تنها سفر می‌کنند، بسیار مناسب خواهند بود. یکی از دلایل شلوغی مسیر پروازهای کیش توریستی بودن کیش است. شما می‌توانید با وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ سفر خود و جستجو در علی بابا لیست تورهای موجود را ببینند. برای پیدا کردن تورهای ارزان می‌توانید بر اساس قیمت مرتب سازی و برای پیدا کردن تورهای لحظه آخری هنگام انتخاب تاریخ سفر گزینه لحظه آخری را انتخاب کنید تا لیستی از تورهای لحظه آخری را ببینید.

آب‌وهوا

یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت برای مراکز خرید و  رزرو هتل های کیش آب‌وهوا است. با تغیر فصل دمای هوا هم تغیر می‌کند و در بعضی از ماه‌های سال جزیره کیش آب‌وهوای بهشتی به خود می‌بیند که برای مسافرت بسیار مناسب است. این زمان‌ها هتل‌ها و مراکز خرید کیش قیمت خود را کمی افزایش می‌دهند. البته همه مراکز خرید و هتل‌ها از این روش استفاده نمی‌کنند؛ هتل‌هایی مانند هتل میراژ کیش، هتل داریوش کیش و...


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس