بسیاری از افراد هستند که برای افزایش زیبایی خود به سراغ کاشت مو و ابرو می روند. همانطور که می دانید این دو مورد تاثیر زیادی بر زیبایی چهره و جوانی شما دارد. با بالا رفتن سن ممکن است مو یا ابرو های شما کم پشت و دچار ریزش شود.

حتما راه های زیادی را برای جلوگیری از ریزش ابروهای خود امتحان کرده اید، اما نتیجه دلخواهی برایتان نداشته است. بنابر این به طور کلی ناامید شده اید و از طریق راه های مصنوعی و گاهی پرخطر این نقص خود را پوشانده اید.

شاید فکر می کنید که کلینیک های زیبایی تنها کارهای تزریق چربی به صورت یا کاشت را انجام می دهند، اما باید این نکته را بدانید کلینیک رویان سلامت  کاشت ابرو نیز جزو خدمات این کلینیک های زیبایی به حساب می آید. بنابراین دیگر لازم نیست که سراغ سالن های آرایشی بروید و هزینه های زیادی را برای روش های مصنوعی پرداخت کنید.

با مراجعه به کلینیک های زیبایی و تشخیص پزشکان متخصص به طور طبیعی این امکان را دارید که ابرو هایی پر پشت و زیبا داشته باشید. برای اینکه اطلاعات بیشتری راجع به روش های جدید زیبایی پیدا کنید، همراه ما باشید.

نکات مهم قبل از کاشت ابرو

هنگامی که تصمیم به کاشت ابرو های خود می گیرید، باید نکاتی را قبل از انجام آن رعایت کنید. اولین نکته این است که به کلینیک های زیبایی کاشت مو و ابرو مراجعه کنید و توسط متخصصانی که آنجا حضور دارند، مورد آزمایشات مخصوصی قرار بگیرید.

بعد از اینکه آزمایش های خود را به طور کامل انجام دادید، باید جهت رویش ابرو و مدل آن برایتان مشخص شود. زیرا مدل ابرو ها در زیبایی چهره نقش بسیار مهمی را ایفا می کند؛ بنابر این شاید مهم ترین قسمت کاشت ابرو این مرحله باشد.

جدیدترین روش های کاشت ابرو را در کلینیک رویان سلامت بشناسید

پزشکان با بررسی آناتومی صورت تشخیص می دهند که چه مدل ابرویی مناسب صورت شما خواهد بود و چهره را زیباتر می کند. البته در این مرحله نظر شما نیز بسیار اهمیت دارد. پزشک تنها پیشنهاد مدل مناسب را می دهد، اما در آخر این شما هستید که مدل نهایی را انتخاب می کنید.

نحوه کاشت ابرو

کاشت مو و ابرو نیز مانند سایر عمل های زیبایی روش های متفاوتی دارد که بنابر تشخیص پزشک یکی از آن ها انتخاب خواهد شد. در حین کاشت ابتدا مدل ابرویی را که قبلا با توجه به نظر شما انتخاب شده بود، روی ابرو هایتان طراحی می کنند.

این کار باعث می شود که پزشک به راحتی امکان کاشت داشته باشد و هیچ خطایی صورت نگیرد. علاوه بر این طراحی مدل از قبل سرعت کاشت را بالا می برد. در ادامه از بانک مو که معمولا پشت گوش، پشت سر یا پایین گردن هستند، گرافت هایی دریافت خواهد شد و آن را برای کاشت آماده می کنند.

 برداشت این گرافت ها بسیار ساده و بدون درد یا خونریزی انجام خواهد شد به طوری که حتی بعد از عمل نیز دردی احساس نمی کنید.  در طول عمل نیازی به بیهوشی کامل نیست و پزشک به وسیله بی حسی های موضعی کار خود را آغاز می کند.

بعد از اینکه گرافت های استخراج شده آماده سازی شد، به وسیله ایجاد سوراخ های بسیار ریز در محدوده طرح کشیده شده جایگذاری می شوند. این مرحله یکی از حساس ترین مراحل به حساب می آید؛ زیرا کاشت گرافت ها در صورتی که به درستی انجام نشود، ممکن است نتیجه ای را به همراه نداشته باشد.

مراقبت های بعد از عمل چگونه خواهد بود؟

این نوع از عمل کاشت بسیار ساده است و مانند تزریق چربی به صورت نیاز به مراقبت های چندانی ندارد. کاشت ابرو آنقدر راحت انجام می شود که بعد از عمل نیازی به پانسمان نخواهد بود. تنها کاری که باید انجام دهید، اسپری مایع مخصوصی است که تا دو روز روی ابرو ها صورت می گیرد.

جدیدترین روش های کاشت ابرو را در کلینیک رویان سلامت بشناسید

روز بعد از عمل نیز با پاک شدن همه پوسته ها یا لخته ها به راحتی این امکان را دارید که ابرو هایتان را آرایش کنید. توجه داشته باشید روز سوم که سر خود را می شویید، همه موهای کاشته شده می ریزند، اما جای هیچ نگرانی نخواهد بود.

زیرا این مسئله بسیار طبیعی است و در طول 3 یا 4 ماه ابرو های شما دوباره شروع به رشد می کنند. در آخر نیز بعد از 6 ماه ابروهایی پر و طبیعی خواهید داشت. اگر بعد از عمل ناحیه بالای پلک کمی کبود و متورم شد، جای هیچ نگرانی نخواهد بود.

ابرو هایی پرپشت با ریان سلامت

کلینیک های زیادی وجود دارند که کار های زیبایی شما را بر عهده می گیرند. کلینیک رویان سلامت با ارائه بهترین خدمات موجود سعی دارد رضایت شما را جلب کند. برای اینکه درباره خدمات این مرکز زیبایی اطلاعات بیشتری به دست آورید، کافی است وارد وب سایت این مجموعه عظیم شوید.

در سایت روبان سلامت از خدمات موجود در کلینیک به طور کامل آگاه خواهید شد. همچنین اطلاعات مفیدی راجع به تمام عمل های زیبایی که امروزه طرفداران زیادی دارد به دست می آورید. توجه داشته باشید که کلینیک های زیبایی نقش بسیار مهمی در انجام عمل های شما خواهد داشت.

انتخاب مرکزی مطمئن باعث می شود عمل شما به بهترین نحو ممکن و با به روز ترین روش های دنیا انجام گیرد. پزشکان متخصصی که در مراکز زیبایی هستند، همه تلاش خود را برای رقم زدن نتیجه دلخواه شما انجام می دهند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس