افتتاح کارخانه تولید مخازن (CNG)

طی مراسمی با حضور وزیر دفاع، کارخانه بزرگ تولید مخازن CNG، اکسیژن و صنعتی در استان قزوین با ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار مخزن در سال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مشرق، طی مراسمی با حضور وزیر دفاع، استاندار قزوین و جمعی از مسئولین استانی، کارخانه بزرگ تولید مخازن «CNG»، اکسیژن و صنعتی در استان قزوین در بخش خصوصی با ظرفیت تولید ۲۵۰ هزارمخزن در سال افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

ببینید:

عکس/ افتتاح کارخانه تولید مخازن (CNG)

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آیین افتتاح و بهره‌برداری از کارخانه مخازن CNG در استان قزوین با اشاره به ظرفیت‌های تولید این کارخانه اظهار داشت: در سال جهش تولید و با حمایت‌های همه‌جانبه وزارت دفاع و متخصصین عرصه صنعت دفاعی، تلاش شد تا این مجموعه صنعتی بخش خصوصی با ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار مخزن در سال و به‌کارگیری صدها نیروی متخصص و جوان راه‌اندازی شود و آغاز به کار کند که از این بابت خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم و آن را از مصادیق بارز استفاده این ریزفناوری‌های نظامی در حوزه غیر نظامی می‌دانیم.

وزیر دفاع تصریح کرد: هرجایی که در بخش صنعت ملی و به‌ویژه در حوزه خودروسازی نیاز به حمایت و پشتیبانی وزارت دفاع باشد تا اجزای و ارکان مختلف کشور بتوانند سد تحریم‌های نظام استکبار را بشکنند و دشمنان این ملت با ناکامی روبه‌رو سازند، وزارت دفاع و نیروهای مسلح با تمام توان حمایت خواهد کرد.

وی افزود: الحمدلله در این مجموعه صنعتی دو خط تولید همزمان در حال تولید انواع مخازن CNG، اکسیژن و صنعتی هستند و مواد اولیه مورد نیاز نیز با همت و تلاش صنعت گران تأمین و تولید می‌شود که این مهم گام بلندی در قطع واردات این محصول با ارزش به شمار می‌رود.

وزیر دفاع با اشاره به تنوع تولید محصولات کارخانه تولید مخازن گفت: این مجموعه، ظرفیت تولید مخازن ۱۰ تا ۱۳۰ لیتری را برای انواع مصارف صنعتی و پزشکی داراست و هم‌اکنون محصولات مخازن CNG این کارخانه در پروژه‌های ملی مورد استفاده بوده و در تبدیل و دوگانه سوز کردن یک و نیم میلیون خودروی عمومی (وانت و تاکسی) مورد مصرف قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: راه‌اندازی این کارخانه به‌عنوان بزرگترین کارخانه تولید مخازن CNG در منطقه غرب آسیا و نخستین کارخانه در ایران برگ زرین دیگری را در لوح دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی به ثبت رسانده است.

وزیر دفاع با بیان اینکه افتتاح و بهره‌برداری از این کارخانه نقش موثری در خودکفایی و اعتماد به نفس ملی، جهش تولید، جلوگیری از خروج ارز، رفع وابستگی، پاسخگویی به نیازهای داخلی خواهد داشت، گفت: این مجموعه تولیدی همچنان به عنوان یک صنعت سبز دراستان قزوین نقش بسزایی درکاهش آلودگی هوای کلانشهرها داشته و کمک شایانی به حفظ محیط زیست می‌کند.

بنا بر این گزارش، اخذ نشان ملی استاندارد و تمامی گواهینامه‌های ملی و بین المللی در این مجموعه نشانگر سطح بالای کیفیت تولید محصولات کارخانه تولید مخازن است.

کارخانه تولید مخازن CNG به آخرین تکنولوژی روز دنیا مجهز است و تجهیزات تست مجهز با فناوری بالا، آزمایشگاه‌های فنی و دارای گواهینامه‌های معتبر و سیستم کیفیت مستقر در این کارخانه باعث می‌شود تا محصول نهایی این کارخانه با کیفیت بسیار مطلوب و حتی بهتر از نمونه‌های خارجی آن به دست مصرف‌کننده برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    8 0
    همین مخازن رو خارجی ها تحت عنوان استفاده دو گانه به ما نمی دادند. کور شود هر آن کس که نمی تواند ببیند
  • ََReza Aslani IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    2 0
    ان شالله با سرعت های زیاد به پیشرفتهای زیادی برسیم ان شالله
  • مهدی IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    1 0
    #ما_می_توانیم تنها راه پیشرفت کشور نگاه به داخل است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس