کد خبر 1177620
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
طلب ۳ میلیون دلاری پرسپولیس و استقلال از AFC

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال طبق ادعای وزارت ورزش ایران، مبلغ ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا طلب دارند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. تیم استقلال هم تا مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

هر دو تیم هنوز پاداش‌های خود را از حضور در این دوره از مسابقات دریافت نکرده‌اند و در انتظار راهکاری برای انتقال پول به ایران هستند.

مهدی علی نژاد معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان امروز در پاسخ به سئوالی درباره وضعیت پاداش آسیایی دو تیم گفت: ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار برای پرسپولیس و ۳۰۰ هزار دلار برای استقلال در AFC داریم که هیچکدام دریافت نشده است. نزدیک به ۶ میلیارد تومان هم در فیفا داریم که این پول را نگرفته‌ایم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    1 1
    طلب پرسپولیس 9 برابر طلب استقلال هست. اما در یک سال آینده استقلال با همین سیصد هزارتا کل بدهی استراماچونی و باقیمانده شفر و پادوانی و ... رو میده. با همین پول با دوتا بازیکن خارجیش تمدید بلند مدت انجام میده و ... پرتقال فروش رو دریابید.
    • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      1 1
      دو میلیونش که رفت حساب برانکو و شرکا، 500 هزارش رفت برای بودیمیر.. حالا چجوری طلب کالدرون و دستیاراشو . رضایتنامه ترابی و ...... میخواین بدین خدا میدونه.
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      1 0
      طلب برانکو و دستیاراش خیلی وقته داده شده شما خوابی! الان میگه اینقدر طلب داریم آی کیو
    • IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      0 0
      ظاهراً خواب تشریف دارید ، احیانا خرزوخان نبود که میگفت پاداش پرسپولیس پیش خور شده است ، ؟؟ ضمنأ پول شفر پرداخت شده ، اما ماندم چطوری با هشت میلیون طلب پانصد هزار یورویی سلطان بودیمیر پرداخت شد ، حالا فعلآ هشت میلیارد شهر خودرو توی آب نمکه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس