خط تولید واکسن کرونا اردیبهشت ۱۴۰۰ راه‌اندازی می‌شود

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: خط تولید واکسن کرونا از سوی این نهاد اردیبهشت سال آینده راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش مشرق، سید مصطفی سید هاشمی در آئین بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه بنیاد برکت در روستای کرمجوان اظهار داشت: این واحد با توانایی تولید ماهانه ۱۵ میلیون دوز واکسن کرونا در شهرک دارویی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) راه‌اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

چه کسانی واکسن می‌زنند؟

وی ادامه داد: این خط تولید با سرمایه گذاری و هزینه ۳۰ میلیون یورویی و استفاده از توان بومی و جوانان توانمند کشورمان در حال ایجاد است.

وی با بیان اینکه ۳.۵ میلیون دوز واکسن برای افراد اولویت دار در کشور نیاز است اضافه کرد: با راه اندازی این خط تولید نیاز به واکسن کرونا مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به رویکرد حمایتی ستاد اجرایی فرمان امام ره گفت: اولین واحد تولید ماسک با ظرفیت تولید پنج میلیون عددی در روزهای نخست شیوع کرونا توسط این ستاد بخشی از نیازهای کشور را در اوج تحریم‌ها رفع کرد.

بیشتر بخوانید:

رئیس سازمان بسیج: مردم تمایل به واکسن داخلی دارند

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: نباید با اقدامات مختلف، مردم به انقلاب و نظام بد بین شوند و از این رو مطرح کردن برخی خرافات و مسائل حاشیه‌ای از زبان هر کسی و هر شخصیتی نباید انجام شود.

وی با اشاره به طرح احداث مدارس در مناطق محروم افزود: طرح احداث ۲ هزار باب مدرسه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال انجام بوده که تاکنون ۱۶۵۰ باب مدرسه ساخته و تحویل آموزش و پرورش شده و ۳۵۰ باب مدرسه نیز به زودی تحویل خواهد شد.

سیدهاشمی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به عنوان خط شکن در عرصه محرومیت زدایی است ادامه داد: ایجاد زمینه برای تأمین نیازهای فضای آموزشی از رویکردهای ستاد اجرایی فرمان امام ره بوده و مدرسه احداث شده توسط این نهاد هدیه رهبر معظم انقلاب به این منطقه است.

وی اضافه کرد: وجود پشتوانه مردمی به عنوان ویژگی بارز نظام اسلامی بوده و کشورمان در زمینه‌های مختلف قدرتمند بوده لیکن برخی مشکلات مدیریتی و عدم توجه به مردم وجود دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی خدایی IR ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    ان شالله باید با سرعت زیاد بتوانیم درست کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس