واکنش «محمد علی الحوثی» به اقدام خائنانه بحرین

یک عضو ارشد شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله به اظهارت انگلیس در رابطه با ضرورت اهدای واکسن به یمن و واکسینه شدن ملت این کشور واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، «محمد علی الحوثی» از رهبران جنبش انصارالله یمن در پاسخ به ادعای لندن درباره لزوم اهدای واکسن کرونا به یمن گفت که «ویروس سلاح‌های شما (از ویروس کرونا) کشنده‌تر است».

بیشتر بخوانید:

جنگ را تمام نکنید از شلیک موشک‌هایمان در امان نیستید

وی خطاب به انگلیس و دیگر کشورهای غربی گفت که «جلوی ویروس سلاح‌هایتان را که برای کشورهای حاشیه خلیج فارس و استفاده از آن در جنگ یمن فرستاده می‎‌شوند، بگیرید چراکه مرگبارتر است».

روزنامه انگلیسی گاردین در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۰ طی گزارشی نوشت که عربستان سعودی از ابتدای جنگ یمن تاکنون، حدود ۵.۳ میلیون پوند (۶ میلیادر دلار) از انگلیس سلاح خریداری کرده است.

گاردین افزود: فروش اسلحه یکی از منابع درآمد انگلیس بعد از خروج آن از اتحادیه اروپا به شمار می‌رود و همین امر موجب شده تا یک تیم ویژه برای ترویج سلاح‌های انگلیسی در وزارت تجارت بین‌المللی مامور شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    سلام.البته بعید واکسن رو هم از روی خیرخواهی گفته باشن! فعلا که اوضاع کشت و کشتار کشورشو در زمینه ویروس کرونا! هر روز فاجعه تر از روز قبل میشه.
  • IR ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    0 0
    درود برشما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس