کد خبر 1177267
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
پرونده خطرناک پرسپولیس مختومه شد

با تلاش تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس یکی از پرونده‌های خطرناک این باشگاه در فیفا بسته شد.

به گزارش مشرق، تیم مدیریت پرسپولیس موفق شد یکی از پرونده‌های خطرناک پیرامون این باشگاه در فیفا را زودتر از آن‌که به حکم نهایی برسد، مختومه کند.

وقتی حکم نهایی با اخطار جرائم بعدی به خاطر پرونده شکایت اینیگو والنسیا دستیار گابریل کالدرون، مربی پیشین پرسپولیس به ایمیل باشگاه رسید، جعفر سمیعی، مجید صدری و ابراهیم شکوری به فکر یافتن راه‌حل افتادند تا به سرعت این بدهی پرداخت شود. این اتفاق، بخش اول ماجرا بود.

بیشتر بخوانید:

«آچمز» مدیران پرسپولیس در پرونده بودیمیر/ چالش جدی سرخ‌ها برای فرار از بحران زمستانی!

در شرایط تحریم ظالمانه علیه ایران، جابجایی پول از کشورمان به حساب‌های خارجی بسیار سخت است ولی باشگاه توانست با سرعت قابل توجهی، کار تسویه حساب با اینیگو را پیش ببرد.

در مرحله بعد، نیاز بود تا تاییدیه پرداخت پول و رسید نشستن در حساب مربی مورد اشاره، توسط وکیل این مربی به فیفا ارسال شود که‌ این پروسه چیزی حدود 10 روز طول کشید.

در نهایت تیم مدیریتی پرسپولیس موفق شد قبل از آن که پرونده به شکل حقوقی درآمده و دردسرهای جدیدی از جمله جریمه‌های مالی بیشتر یا ریسک بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی را برای باشگاه به همراه داشته باشد، از مانع بزرگی که پیش‌روی خود داشت عبور کرده و پول اینیگو را به حسابش واریز کند.

عصر دیروز (پنجشنبه) و ساعاتی پس از تثبیت برد مهم مقابل تراکتور در تبریز، تاییدیه واریز پول از سوی فیفا به باشگاه ایمیل شد تا یک پرونده خطرناک دیگر در شرایط بحران اقتصادی پرسپولیس، توسط جعفر سمیعی و همکارانش مختومه شود.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    9 3
    خدا قوت ایشالا قهرمانی تقدیم به روح مهرداد و علی عزیز
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    2 10
    تیم بیت المالسوز
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
      6 1
      این تیم خودش درامد داره، شما نگران سوختن بیت المال درسایر جاها باشید
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    2 10
    لنگیهای عقده ای بابامسعودتون پول بدهیتون ودادخاک توسرتیمی که کل بودجه مملکت ومیگیره عرضه یک جام اسیاونداره ازهمین داورهای داخلی نباشه دسته سه هستید
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    1 6
    مردم ندارند بخورند ودر حسرت خرید 4تا تخم مرغ هستند این پولهای یا مفت از کجا میاد الله اعلم اگر از حق وحقوق منه تمام کسانی که در حیف ومیل بیت المال بطور این چنینی نقش دارند حرامشون باشه
  • سید IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    2 1
    سالی صد تا از این پول ها باشه وزارت پرداخت میکنه، تحریم و اینها هم‌هیچ فرقی نمی کنه ،میشه فهمید تحریم برای یه عده ای منافع داره و معلومه کدام‌ها هستند حالا اگر یه تیم دیگه بود تا مربی شو فراری نمی دادند به بهانه عدم‌امکان‌انتقال پول موضوع تموم نمی شد
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    2 4
    بالاخره دیر یا زود با پرداخت حدود ٢ میلیون یورو پاداش نایب قهرمانی از طرف AFC تا حدی این پرداخت ها از طرف بیت المال جبران میشه، اما تیم های دولتی دیگه چطوری می خوان جبران کنن!؟
  • IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 1
    بابا بفکر چند کودک گشنه باشید...باور کنید خدا راضی نیس این پول خارج بشه مگه پرسپولیس الا مربی خارجی ایرانی نمیشه...انگار خیلی رو سفید کشور شدن تا الان ندیدیم خیری ازشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس