کد خبر 1177083
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
پلیس اسپانیا

انتشار ویدئویی از کتک و ضرب و شتم شدید کودکان مهاجر مغربی به دست پلیس اسپانیا، موجی از محکومیت را در کشور مغرب برانگیخته است.

به گزارش مشرق، اخیرا ویدئویی از ضرب و شتم شدید کودکان مهاجر مغربی در اسپانیا به دست مأموران پلیس این کشور منتشر شده و خشم کاربران مغربی را برانگیخته است.

به نوشته وبگاه روسیا الیوم، رسانه های مغربی نوشته‌اند که این کودکان مهاجرhن غیر قانونی هستند که در مرکز نگهداری «تیندیا» در استان «لاس پالماس» نگهداری می‌شوند. برخی مدعی شده بودند مکانی که ضرب و شتم کودکان در آن رخ داده، یک مسجد است که سپس رد شد.

بیشتر بخوانید:

از زخمی شدن کودک ۱۱ ماهه تا مصدوم شدن ده‌ها نفر در حملات صهیونیست‌ها به کرانه باختری

«الوالی شرفی» رئیس جمعیت «آفاق» که در خصوص مهاجران مغربی فعالیت می‌کند، در ذکر دلیل این واقعه گفت که رئیس مجموعه اجازه خروج کودکان را نمی‌داد و بدین دلیل بین آن‌ها مشاجره در می‌گیرد که با دخالت نیروهای پلیس، کار به ضرب و شتم شدید کودکان می‌کشد.

در ابتدای ویدئوی منتشرشده یک پسر بچه بر سر پسر دیگری گریه می‌کند که گویی بیهوش شده و به گفته برخی جان خود را از دست داده است. پس از آن نیروهای پلیس از راه رسیده و او و دیگران را به طور وحشیانه کتک می‌زنند.

فعالان مغربی از وزارت خارجه این کشور خواسته‌اند تا به این ماجرا ورود کند و وزارت خارجه نیز سفیر اسپانیا را احضار کرده و ضمن محکومیت این اتفاق، خواستار محاکمه عاملان شده است.

دانلود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس