
براي نمونه نشريات علمي که بيننده رسمي و نيز خواننده پرو پا قرص ندارد سعي دارند تا با استفده از تحريکات ناميمون جنسي جذب مخاطب کند.
توزيع رايگان اينگونه نشريات به اصطلاح علمي با تيترهايي چون رابطه جنس فراتر از يک نياز در سوپرمارکت ها نشان از آن است که هدفي جز مشاوره خانواده که همان قبح زدايي است پيگيري مي شود.
تبليغ تقويت کننده هاي جنسي و نيز نقايص جنسي به نظر نمي آيد آنقدر ضروري باشد که کنار چيپس و پفک در اختيار نوجوانان و جوانان قرار مي گيرد.
جالب آن است علاوه بر درس هايي چون کنترل جمعيت در دانشگاه ها و اين مطالب به صورت گسترده توسط مراکز درمان و بهداشت قبل از ازدواج به زوج ها آموزش داده مي شود.
اين روزها با روندي که شبکه هاي فارسي زبان ماهواره اي و نشريات پيشگرفته اند شايد در آينده نه چندان دور اين تبليغات را در صدا و سيما ببينيد، گرچه اين روزها تبليغات هايي نيز در اين خصوص در صدا و سيما صورت مي گيرد.
به نظر مي آيد وزارت ارشاد همانطور که در عرصه سينما دچار ولنگاري شده است در عرصه نشريات هم اين ولنگاري و اباحه گري به خصوص در زمينه جنسي را بدون نظارت رها کرده است.