کد خبر 1176943
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
استقلال

نساجی مازندران در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، فردا به مصاف استقلال تهران می‌رود.

به گزارش مشرق، در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۷ فردا جمعه ۱۷ بهمن در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال می‌رود.

داوری این دیدار بر عهده موعود بنیادی فر است و فرزاد بهرامی و محمدرضا منصوری کمک‌های وی و سیدرضا مهدوی و میثم حیدری کمک داوران پشت دروازه هستند. داور چهارم امید افخمی و ناظر بازی هم رحیم رحیمی مقدم است.

بیشتر بخوانید:

استقلال و پنجره‌ای که باز، بسته شد

دیدار دو تیم از حساسیت‌های زیادی برخوردار است: محمود فکری سرمربی فصل گذشته نساجی در پایان فصل و با توجه به اینکه با این تیم قرارداد داشت راهی استقلالی شد؛ بنابراین دیدار نساجی و استقلال از این جهت که مصاف فکری با تیم سابقش است دیدنی خواهد بود.

بسیاری از بازیکنان خوب فصل گذشته نساجی پس از رفتن فکری، این تیم را ترک کردند و به تیم‌های دیگر پیوستند که هر کدام از این بازیکنان اکنون در تیم‌های دیگر در حال درخشش هستند.

حساسیت دیگر این بازی بر می‌گردد به سرمربی گری جلالی در این تیم که پس از دو هفته از قبول این مسئولیت، باید در تهران یکی از بازی‌های دشوار خود را برگزار کند.

نساجی پس از برکناری وحید فاضلی که دستیار فکری در فصل پیش در این تیم بود به سراغ مجید جلالی رفت تا بتواند تیم را محوطه سقوط فراری بدهد.

آقا معلم که هفته گذشته پس از بازی با ذوب آهن خیلی از بازیکنان خود دلخور بود قول تغییر و تحول گسترده نیم فصل در تیم خود داد، اما او می‌خواهد با همین بازیکنان روز جمعه در تهر ان مقابل تیم مدعی استقلال قدرت نمایی کند و خودش را در فوتبال‌ایران تثیت کند اگر چه در برابر تیم پرمهره استقلال کار سختی دارد.

دیدارهای این هفته، امروز با مصاف حساس تیم‌های پرسپولیس و تراکتور در تبریز آغاز می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
    0 0
    اگر خدا بخواهد ، نساجی فردا استقلال رو در هم میکوبه. عشقم پرسپولیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس